Annnol Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Husker totalt ingenting igår, men har blitt fortalt av venner detaljer av hva jeg har gjort, og nå aner jeg ikke hvordan jeg skal tørre å vise meg selv i klassen, eller i det hele tatt på skolen igjen. Fyf, jeg skjemmes så sykt! Våknet opp og ante ingen fred og fare, trodde jeg hadde klart meg fint og ikke gjort noe flaut. Neida, hadde tydeligvis utvekslet spytt med halve trinnet mitt, prøvd å kysse folk som har kjæreste, bare gått rett opp og kysset de, uten å si noe som helst. Både jenter og gutter. Så nå sitter jeg her da, og tenker at jeg ikke skal dra på skolen mer utenom når eksamen er, fordi jeg er så sykt flau. Vet også nå at det ikke er særlig lurt å drikke til du mister kontroll over hva du selv gjør, men sånn ble det igår. Vet også at russetida ikke er noen unnskyldning, og jeg tror jeg aldri igjen kommer til å røre sprit igjen. Anyways, noen som har noen forslag til hvordan jeg skal klare å komme meg på skolen? Jeg husker jo ingenting, alt det jeg vet nå, har jeg blitt fortalt. 1 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Solbriller + musikk på øret... 1 Lenke til kommentar
Annnol Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Solbriller + musikk på øret... Og caps! Herlig! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Er vel ikke mer flaut enn du gjør det til selv. Går nok fortere over enn du selv tror. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 "Fylla har skylda!" Hjelper vel ikke å gjemme seg bort, da viser du jo bare at du er flau. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 tror jeg aldri igjen kommer til å røre sprit igjen Klassiker, gir det en uke eller to. 2 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 tror jeg aldri igjen kommer til å røre sprit igjen Klassiker, gir det en uke eller to. Du kan spå fremtiden eller gjør du deg til? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Du kan spå fremtiden eller gjør du deg til? Erfaring heter det 1 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Du kan spå fremtiden eller gjør du deg til? Erfaring heter det Jeg ville kalt det noe annet. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Du kan spå fremtiden eller gjør du deg til? Erfaring heter det Jeg ville kalt det noe annet. OK Lenke til kommentar
avocado123 Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Enig med de over. Selv om det er vanskelig, er det best å gå med hodet hevet og late som at du mener det. Hvis noen minner deg på hendelser, bare le det bort. Andre blir påvirket av at man viser at man ikke bryr seg, og da går det fort over. Endret 16. mai 2016 av avocado123 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) "Ingen har skylda, ikke engang fylla. Ingen du kan klandre" Endret 16. mai 2016 av BananLaks Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 tror jeg aldri igjen kommer til å røre sprit igjen Klassiker, gir det en uke eller to. med tanke på at han er russ, har han allerede startet 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Ikke hør på folk som forteller deg hva du har gjort i fylla. Ved flere tilfeller opplever jeg at folk lyver og overdriver så det renner. En sikker måte å få deg til å føle deg som dritt uten at du kan si noe på det. De kurerer sin egen fylleangst og forsøker å fortrenge all den dumme dritten de gjorde selv ved å få deg til å tro at du har gjort noe verre. Husker spesielt en kveld der jeg ikke drakk spesielt mye, husket hele kvelden klart og tydelig. En jeg kjenner prøvde veldig hardt å overbevise meg dagen derpå om noe dumt jeg gjorde. Denne gangen var jeg 100% sikker på at han av en eller annen syk grunn forsøkte å få meg til å tro at jeg hadde gjort noe jeg ikke gjorde. Hvis du ikke husker en drit av det som skjedde er det som fortelles enten løgn eller så er det noe du ikke hadde kontroll over i utgangspunktet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Trøsten er at alkoholen bare fjerner hemninger og ikke gjør deg til en annen person. Så egentlig hadde du alltid lyst til å utveksle spytt med halve trinnet. Du har bare vært flink til å undertrykke impulsene dine. 1 Lenke til kommentar
lordoftheflies Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Det er hver sin tur. Jeg gikk på en skikkelig snurr for en stund siden, og ja, jeg var så flau, men jeg måtte jo bare le bort alt. Ingen bryr seg så lenge du ikke bryr deg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå