Lasagne Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Hei! Da pc'n begynner å dra en del på åra tenkte jeg det var på tide å piffen opp litt. Jeg bruker den mye til gaming som Dota 2, CS:GO og Left 4 Dead. Vil gjerne ha mulighet til å spille litt hardere spill etterhvert som Battlefield og mer. Jeg vil også begynne å streame/ta opp en del av det jeg spiller og lage/redigere videor. Per dags dato har jeg følgende: P8P67 PRO, Socket-1155 Intel® Core i5-2300 CPU @ 2.80GHzASUS Corsair Vengeance Pro DDR3 1600MHz 16GB Nvidia Geforce GTX 770 Kjøpte den i 2011, men oppgraderte skjermkort, ram og en ssd i starten av 2014. Vet ikke hva som anbefales å oppgradere, men kan se for meg noe mellom 5000 og 6000. Endret 16. mai 2016 av Lasagne Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Oppsettet ditt burde holde plenty til Dota 2, CS:GO og L4D(2).Jeg ville kanskje ha ventet en liten stund til vi ser priser på Broadwell-E. GTX 770 er ikke et hakkande gale skjermkort, og en Broadwell-E-prosessor vil nok komme godt med til streaming, opptak og redigering.Dog er det mulig det vil bikke budsjettet ditt. Haswell-E-oppgraderingspakke er på tilbud hos Komplett akkurat nå, og da ligger den akkurat på grensen din. edit: Alternativt - du har jo allerede 16 GB DDR3-RAM, så du kunne beholdt dette og nøyd deg med en i7-4790 eller i7-4790K og et passende hovedkort, f.eks. ASUS Z97-P eller Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3. Endret 16. mai 2016 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå