flydman Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 http://www.realtek.com.tw/downloads/dlac97...8&Software=True. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 er det driver oppdatering til AC97?? vis ja, hvem av dem skal jeg ta vis jeg har XP? var så mange å velge mellom? og er det lurt å uninstallere den gammle drivern først eller? er ikke vnadt til å installere lyd drivere, har bare værtborti grafikk drivere :-s Lenke til kommentar
defzx Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Si meg, Hva er Bra med de? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 vet ikke jeg ,men jeg bruker det intregrerte lydkortet i hovedkortet mitt, og det er jo sjekk med en oppdatering. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 kommer lyden til og bli bedre? har du testa de? er det noe forskjell? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 tester ikke før i morra, er ikke sikker på om jeg skal fjerne de gammle først, har aldri oppdatert lyd driver før :-s noen som kan fortelle hva den sikkreste måte å installere lyd driver på? Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Er bare og installere de, vist du aldri har installert så er det jo det samme som at du aldri har installert skjermdriver, da trenger man ikke avinstaller noe før mann gjør det. Skal du teste de så gjør det i løp av dagen, trenger ikke vente til mandag Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 har dere AC97 intregrert eller lydkort, så annbefalere jeg dere å laste ned denne oppdateringen det er masse vis av nye features, og jeg syns lyden også har blitt en del bedre. det har heller ikke vært noe krøll, så last ned vis du har ac97 Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 jeg installerte den på den ene pc-en her.. lyden er blitt så lav, har på maks lyd, men hører liksomm ikke mere en 1 db. Fucka bare opp her den driveren... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) bare gå å sjekk lyd og lydennheter, så skrur du alt på fult som kan skrus på så får du nok høy lyd(Jævelig høylyd tror jeg da) men jeg har super fin lyd uten å ha skrudd noe opp alt var som det før jeg installerte, bare at lyden ble skrudd ned innpå lyd og lydennheter men lyden er faktisk like høy på halv stryke nå som den var på fult før ^^ Endret 23. november 2003 av remy5 Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) har skjekka alt det der... Stresser med den ******* driveren nå Edit: Det som er rart, er når jeg snakker i micen som er ved siden av meg hører jeg lyden normalt , altså at jeg hører meg selv.. Endret 23. november 2003 av defzx Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 ja ja sry, da hakke jeg peil, rart da, for her virker alt mye mye bedre, var faktisk overasket over hvor bra lyden ble ^^ Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg avinstallerte og avinstallerte og litt til og så installerte jeg en denne driveren: VIA AC97 PCI Sound Drivers, http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/viasound53.exe Nå virker alt normalt igjen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) hmm det er da bra det da er de du installert også de nyeste drivern til lydkortet? eller vis ja, hvordan syns det lyden ble? Edit: og jeg er forsatt storfornøyd med driver værtfall ^^ Endret 23. november 2003 av remy5 Lenke til kommentar
flydman Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Jeg har bare innstalert driveren over den andre og merker meget stor forskjell fra de som fulgte med HK cdèn ,hadde noe viftestøy over høytalerne ,men det er helt borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå