Gå til innhold

Reklamasjon på nettbrett?


wailer

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et Samsung galaxy tab s 8.4 som jeg har begynt og få problemer med, Batteriet går fra 100% til 0% på ca 2timers burk og, når batteriet blir på under 30% slutter WIFi å virke pluss Sim Kortet slår seg selv av og på.

Kjøpte tableten i Oktober 2014 men, hadde et liggnede problem i fjor høst da tableten begynte og resete seg selv når den kom til 30%, da ble den reparert uten problemer men, når har problemene begynt igjen.

Er dette noe jeg kan prøve og ta på reklamasjon, eller er det bare og kjøpe seg en ny tablet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv med ny ladekabel. Ta backup og resett til fabrikkinstillinger. Se etter programvareoppdatering. Har du mistet den i bakken? Da kan det være det. Prøv med det først. :)

 

 

Ps: sjekk også hva som trekker strøm!

Endret av Lesh02
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...