J@9 Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Hei. Onkelen min har en Cat B15Q, med defekt høyttaler bak.. noe som vil si at den enten ikke gir lyd, eller veldig lav og skurrete lyd når telefonen ringer. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt denne delen selv? Finner på ebay, men ser ikke ut til at selgeren vil sende til Norge. Mobilen har vært sendt inn på garanti tidligere, med samme feil.. men dette var ca en mnd etter at den ble kjøpt ny..Og nå er den vel et par år gammel, og garantien har nok gått ut. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Mulig denne funker? Vet ikke om det er noe forskjell på B15 og B15Q http://www.ebay.com/itm/1-Piece-New-Louder-Speaker-Buzzer-Replacement-For-CAT-B15-/261855123959?hash=item3cf7c819f7:g:ZowAAOSwpDdVMPxQ Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Vil tro det er den som er foran, og ikke bak.Når jeg søkte på google så fant jeg denne:http://www.ebay.ie/itm/161943550046Og den har et helt annet design, og det står at den er til ringetone blant annet.Og den jeg linker til, skal passe B15 og B15Q, så dem er nok ganske like Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Verdt et forsøk. Men ser selgeren ikke har oppgitt noe fraktalternativ til norge, så da må du isåfall kontakte selger for å få et estimat på fraktkostnadene. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Har tatt en titt på telefonen idag, og fikk løst problemet Var nok bare noe som hadde satt seg fast i åpningen i dekslet.Fikk ut noe dritt som satt der, samt at jeg bøyde litt på pins'a til høyttaleren, og da fungerte den like fint igjen.Og det var en sånn som jeg fant på ebay Men da håper vi den holder ei stund igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå