Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Stein i havgapet II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Ser jaggu ut som du traff midt i blinken selv om den havna litt ut mot høyre. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Ser jaggu ut som du traff midt i blinken selv om den havna litt ut mot høyre. Roar Jo da, den havnet vel i fokus i dag Bare så irritert likevel over alle de fne steinbildene jeg ville vise deg, men som ikke lar seg laste opp fordi filene er for store.. Grr.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Nice panorame picture with " big havy stone " Nice pice of work lady Helene With best regards Leif Lorden 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Hvis det kan være noen trøst så syns jeg bildet ble flott og slett ikke kjedelig Jeg bruker mac, Bilder, Aperture og Capture One og nedskalerer der, eller eksporterer bildet til skrivebordet og nedskalerer i forhåndsvisning. Trodde alle redigeringsprogram hadde verktøy for nedskalering, prøv å google. Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Skulle tro det var deg som har vært bortpå og laget noen kruseduller, men så er det vel naturens eget verk. Fint bilde. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Steinen var jo litt av et blikkfang. Likte bildet godt. Lurer jo på hvordan de fineste steinbildene dine ser ut i forhold til dette. Ha en fortsatt fin helg! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Hvilke program bruker du til etterbehandlng? Photoshop Elements er jo et billig og ra alternativ til PS og LR. Mirosoft Office hadde også tidligere versjoner (opp til Microsoft Office 2010 hvertfall)noe som hette Picture Manager som man kunne gjøre enkel bildebehandling i, inkludert komprimering 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Spennende bilde ...trodde nesten det var et gigantisk shell 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Spennende bilde ...trodde nesten det var et gigantisk shell Hvilke program bruker du til etterbehandlng? Photoshop Elements er jo et billig og ra alternativ til PS og LR. Mirosoft Office hadde også tidligere versjoner (opp til Microsoft Office 2010 hvertfall)noe som hette Picture Manager som man kunne gjøre enkel bildebehandling i, inkludert komprimering Steinen var jo litt av et blikkfang. Likte bildet godt. Lurer jo på hvordan de fineste steinbildene dine ser ut i forhold til dette. Ha en fortsatt fin helg! Mvh Fredrik Skulle tro det var deg som har vært bortpå og laget noen kruseduller, men så er det vel naturens eget verk. Fint bilde. Mvh Ragnar Hvis det kan være noen trøst så syns jeg bildet ble flott og slett ikke kjedelig Jeg bruker mac, Bilder, Aperture og Capture One og nedskalerer der, eller eksporterer bildet til skrivebordet og nedskalerer i forhåndsvisning. Trodde alle redigeringsprogram hadde verktøy for nedskalering, prøv å google. Mvh Oddmund Nice panorame picture with " big havy stone " Nice pice of work lady Helene With best regards Leif Lorden Tusen takk for fine og trøstende ord! Jeg finner vel ut av dette med komprimering en gang. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Herligt motiv med den store sten..:-) synes det blev et interessant motiv her vh Suss 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Kjempeflott bilde Helene:) Flott fotografert! 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Her har du vel nesten forvandlet gråstein til gull. Synes du har fått mye ut av ett motiv som i utgangspunktet lett kunne blitt litt kjedelig. Meget bra ! Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Herligt motiv med den store sten..:-) synes det blev et interessant motiv her vh Suss Så hyggeligt at du likte bildet Suss! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Her har du vel nesten forvandlet gråstein til gull. Synes du har fått mye ut av ett motiv som i utgangspunktet lett kunne blitt litt kjedelig. Meget bra ! Mvh. Rolf Nei nå er du vel altfor snill med meg Rolf! Men tusen takk skal du ha! Landskapet i bakgrunnen hever bildet synes jeg. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Kjempeflott bilde Helene:) Flott fotografert! Tusen hjertelig takk Tove! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Hei Helene. Den enkleste måte å komprimere ett bilde er med Picasa og det er gratis å laste den ned. Jeg bruke Elements 13 men også for å gjør litt enkle bruke Picasa 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Det ble et meget bra og nydelig bilde , flott komp , fint lys og fin naturlig fargepalett . Det er irriterende å ikke få redusert filene ,jeg reduserer mine bilder i DxO Viewpoint . Det er jeg helt avhengig av da kameraet har ca 42 millioner punkters brikke og lager filer som er altfor store her . Mvh Alec Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Gratulerer med flott bilde, og med dagen. 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Spennende bilde Helene men du må få noe å nedskalere bildene i. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg