LoveAmiga Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Rive ut innvoller og sage motstandere i to er så fjortis at det bare er flaut. Skal ikke kimse av litt glad vold! Enten det er spill eller film. Men det er klart ikke for alle og en må være i rett humør når en setter seg ned. Men om en blir en fjortis av å finne det underholdende så tar jeg den bås plasseringen med et flir idet jeg spretter rundt som en halvfeit ballerina i Doom. Spillet hadde blitt akkurat like bra uten dette. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Rive ut innvoller og sage motstandere i to er så fjortis at det bare er flaut. Skal ikke kimse av litt glad vold! Enten det er spill eller film. Men det er klart ikke for alle og en må være i rett humør når en setter seg ned. Men om en blir en fjortis av å finne det underholdende så tar jeg den bås plasseringen med et flir idet jeg spretter rundt som en halvfeit ballerina i Doom. Spillet hadde blitt akkurat like bra uten dette. Det kommer sikkert en tysk versjon av spillet uten "gore" Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Rive ut innvoller og sage motstandere i to er så fjortis at det bare er flaut. Skal ikke kimse av litt glad vold! Enten det er spill eller film. Men det er klart ikke for alle og en må være i rett humør når en setter seg ned. Men om en blir en fjortis av å finne det underholdende så tar jeg den bås plasseringen med et flir idet jeg spretter rundt som en halvfeit ballerina i Doom. Spillet hadde blitt akkurat like bra uten dette. Det kommer sikkert en tysk versjon av spillet uten "gore" Kommer vel ut til 1060 kommer på markedet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Rive ut innvoller og sage motstandere i to er så fjortis at det bare er flaut. Skal ikke kimse av litt glad vold! Enten det er spill eller film. Men det er klart ikke for alle og en må være i rett humør når en setter seg ned. Men om en blir en fjortis av å finne det underholdende så tar jeg den bås plasseringen med et flir idet jeg spretter rundt som en halvfeit ballerina i Doom. Spillet hadde blitt akkurat like bra uten dette. Det kommer sikkert en tysk versjon av spillet uten "gore" Kommer vel ut til 1060 kommer på markedet Det er mye blod i Doom I Doom II oxo da men ikke som i Doom 4 da. Elsker DOOM motorsaga er helt topp å bruke i Doom4 exe drepe demoen summoner da Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Når kidsa spiller Cod, spiller vi mannfolka Doom ?. Har selv spillt se fleste Cod spillene, men Doom tok meg tilbake til barndommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå