Gå til innhold

Velge telefon, android. Maks 3500kr

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter ny mobil, siste jeg hadde var note 4, før det sony z2. Byttet til note pga defekt z2 og angret stort pga batteriet som var mye dårligere.

Er nå på jakt etter en i mellomsjiktet da jeg har en uvane til å ødelegge dem på jobb og har egen firmatelefon men syns 2 telefoner er litt tungvind innimellom så vurderer dualsim også. Pris er maks 3500 men gjerne billigere. Sett litt på huawei men kjenner dem ikke. Meget usikker ser at sony m4 og m5 er god på batteri men det er det. Nexus x5 er muligens noe? Men kjenner den ikke.

En toppmodell er uaktuelt og jeg ønsker ikke brukt tlf.

Kriterier:

-4,5-5,2 " skjerm

-Bra batteri tid (viktig)

-Dualsim er fordel men ingen krav

-Orke noen apper og ikke henge seg

-Gjerne en som kanskje får en evt 2 nye android oppdateringer (6 og evt neste)

-Greit med lagring evt minnekort mulighet

-Ikke over 3500 (billigere er bra)

-Mulig og få deksel til den så den kan tåle at en 3åring finner på og ta den med seg

Sett på huawei honor 7, nexus 5x, p8 lite. Somy m4 og m5. Lg g4s. Lg g3. Samsung xcove3

Noen som har anbefalinger og erfaringer og komme med? Tar imot andre forslag også med glede da jeg alltid har gått og kjøpt nyeste og råeste men vil nå være litt mer fornuftig og behovet for en s7 edge er der rett og slett ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Tror de beste du finner i den prisklassen er LG G4, Nexus 5x og Sony Xperia M5. Alle er meget gode mellomklassemobiler som får det meste gjort på en fremragende måte. LG G4 er vel egentlig en toppmodell som har blitt litt gammel...

Ingen av dem har dual Sim, men det er det nesten bare kina-mobiler som har uansett.

Microsoft Lumia 640 XL har alt du leter etter pluss dual sim(på en modell), men den kjører ikke Android, så da er den kanskje utelukket?

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Var på elkjøp i dag og så på huawei honor 5x og honor 7. Spurte betjenings hva de mente og fikk da beskjed om at jeg var dum hvis jeg valgte en av dem. Mente jeg skulle gå for sony m5 hvis jeg ikke skulle ha en bedre og dyrere telefon. Huawei var alt for dårlig og mye kræsjer (han hadde p9 og det var bare møkk mente han). Noen med erfsring fra huawei her? Blei i tvil og turde ikke kjøpe noe

Lenke til kommentar

Jeg hadde Huawei p1 i sin tid, og den var strålende.. Noen nyere erfaring har jeg desverre ikke.

Sony har vel ganske god batteritid hvis du bruker alt av strømsparing, og kan jo være aktuelt siden du ser ut til å ha likt z2?

Lenke til kommentar

Brukte aldri noe strømsparing på z2'n. Den holdt fra morgen til kveld. Lader hver kveld/morgen så holder baatteriet 12 timer er jeg fornøyd jeg. Kjenner ingen som har hatt huawei så ikke kan gi meg referanser :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Xperia M5 er ikke verst den altså. Brukbart batteri og brukbart kamera. Har den som reservetelefon.

Huawei har jeg ikke noe erfaring med.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Samsung blirre ikke igjen. Hadde så mye tull med note 4'n. Ser sony sliter med at de sprekker uten grunn. Noe som drar mye opp med honor 7 er for meg dual sim funksjon og moro med noe man ikke har prøvd før. Sony'n m5 minner veldig om z2

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Xperia M5 er ikke verst den altså. Brukbart batteri og brukbart kamera. Har den som reservetelefon.

Huawei har jeg ikke noe erfaring med.

Kunne du kommet med en kjapp vurdering av Xperia M5?

Hvordan fungerer den til daglig bruk? Vet ikke hva du har å sammenligne med men..

Hvor lenge holder batteriet?

Er den bedre enn S5 Neo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...