Gå til innhold

Pinse, 17. mai - og snart sommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og klar for regatta eller hur???

Ser du begynner å lære litt om spenning for her går vannlinjediagonalen pent ut på nedre ramme.

Hvis du følger den videre så blir brua en forlengelse som ender i båten og flytebrygge som går ut på høyre ramme og dette tilsammen skaper en buediagonal som kommer inn fra høyre kortside og går ut på nedre langside. Beskjæringen oppe og formatet skaper god dybde.

 

Roar

Lenke til kommentar

og klar for regatta eller hur???

Ser du begynner å lære litt om spenning for her går vannlinjediagonalen pent ut på nedre ramme.

Hvis du følger den videre så blir brua en forlengelse som ender i båten og flytebrygge som går ut på høyre ramme og dette tilsammen skaper en buediagonal som kommer inn fra høyre kortside og går ut på nedre langside. Beskjæringen oppe og formatet skaper god dybde.

 

Roar

 

Jøss, har jeg gjort alt riktig ? Joda, har lært mye her på Bildekritikken, og det meste fra deg. Er imidlertid forberedt på "irettesettelser" ved senere anledninger, i den grad du ønsker å gi din mening om mine bidrag. Er nok for gammel for aktiviteter som du ser på bildet, og da jeg var ung var dette ikke allemannseie som i dag.

Skj

Lenke til kommentar

Herlig vårstemning her, med flaggene til topps bak nysprungne bjørker, sol, vind, blått hav og en komp godkjent av Kneppen..kan det bli bedre?

Mvh Oddmund

 

Må vel være fornøyd når den gikk gjennom "sensuren "uten merknader. Tror det ble et hyggelig bilde. Takker for din kommentar Oddmund.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...