jonerlend Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Møter omtrent aldri folk som ikke er fra østblokk land i mm:/ Er det bare få som spiller cs i resten av europa? skjønner ikke det her ass Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Cs:go krever lote av skjermkort og er villt populært i områdene du beskriver. Forøvrig har jeg fortsått det slik at det ikke er unormalt å leke russer eller selvmordsbomber for folk generelt. Om du peiler deg inn mot en mere fast gjeng å spille med og vekk fra public games slipper du mye av dette. Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Skaff deg matchmaking server picker, så sorterer du vekk land du ikke vil spille med eller bare begyn å spill faceit, møter stort sett bare skandinaver der Lenke til kommentar
disk Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Eg synes ikke russere er så gale. Tyskere har vært de verste eg har møtt, ingenting er mer toxic enn de. Russere er bare litt høylytt entusiastisk i cs. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) Skaff deg matchmaking server picker, så sorterer du vekk land du ikke vil spille med eller bare begyn å spill faceit, møter stort sett bare skandinaver der Hvordan får man tak i matchmaking picker? Har akkurat startet og det å spille med 4 folk fra østblokkland (noe det nesten alltid er) som ikke gidder/kan snakke engelsk ødelegger alt for meg. Jeg kan drite i om jeg taper/vinner så lenge jeg kan ha en god tone/snakke med folka. Evt. hva/hvordan får man tak i faceit? edit: sorry for tidenes bump. Endret 19. desember 2016 av wampster 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå