Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Peugeot 106 Rally


caluna

Anbefalte innlegg

Hei. Ser etter en rimelig grei bil, første gang jeg skal kjøpe. Den må være lettkjørt, ikke noen gammel doning uten servo. Så et innslag på Autofil om Peugeot 106 Rally, den virket ganske knas. Noen som har sett den til salgs billig et sted? Er den et godt valg?

 

Andre forslag til biler i samme klasse, liten og grei?

Endret av caluna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ihvertfall ikke over 50 000, men ser helst at prisen ligger rundt 30 000. Men 106 Rally kunne jeg betalt 50 000 for. For den anbefalte Jan Erik ;)

 

Så de to bilene der før jeg postet innlegget, det var litt i dyreste laget. Du har ikke sett de andre steder?

 

PS: Bruktbilinnkjøp er jeg litt skeptisk til, man vet jo ikke helt hva man får. Lønner det seg å få bilen testet hos NAF før man kjøper'n?

Lenke til kommentar
PS: Bruktbilinnkjøp er jeg litt skeptisk til, man vet jo ikke helt hva man får. Lønner det seg å få bilen testet hos NAF før man kjøper'n?

Har du selv god peiling på bil, og da mener jeg meget bra kunnskap om bil, så kan du nok undersøke bilen meget nøye selv, uten å sende den til NAF for undersøkelse... ellers kan du jo også ta med deg en eller flere venner som har mye peil på bil, som også kan undersøke bilen grundig ;)

 

Velvel, selv om du er litt skeptisk til bruktbilkjøp, så må du huske på at du ikke får en ny bil som passer deg til rundt 30.000,- ;)

 

 

 

Hva med årsmodell? samma hvor gammel bilen er, bare så lenge den kjører og virker bra? eller? Ubegrenset km. stand?

 

Hva med Honda CRX, interessert? en liten "røff" bil :cool:CRX - 28.000,-

Lenke til kommentar

Ja Hondaen var stili den, men liker 106 Rally bedre. Årsmodell = så ny som mulig i den prisklassen. Nei, jeg har ikke god nok peil på bil til at jeg kan undersøke om den er bra nok eller ikke, så må nok finne noen som har peiling som kan hjelpe meg litt ja.

 

Andre forslag til bilmodeller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...