kristianisabella Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Hei hei alle sammen!Skal på Torsdag ha fysikk 1 tentamen i boka ergo fysikk. Vi skal bli vurdert i alt fra kapittel 1 til 9. Vipper mellom 4 og 5, og denne vurderingen blir ganske tellende. Er det noen som har hatt tentamen i fysikk og kunne sendt den til meg? (Kan t.o.m betale haha så desperat!)Læreren vår er ganske lat, vi har ikke fått noen form for øvingsark Læreren vår har hatt en tendens til å hente prøver fra LOKUS sin Fysikk side, har noen en bruker og tilgang til øve prøver som ligger der??? Kunne trengt alt hjelp, og med tanke på at jeg har kommet opp i matte eksamen er det bare å gire på. Tusen takk for all form for hjelp, det vil bli satt utrolig mye pris på!!! Lenke til kommentar
Vetlinho Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Har en fil med tentamen fra i fjor med løsningsforslag, sender den gjerne! Er bare ikke helt sikker på hvordan jeg laster den opp her, kan eventuelt sende den til deg 1 Lenke til kommentar
kristianisabella Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2016 Hei hei!!! Kunne du sendt tentamen med løsningsforslag, hadde det betydd all verden ❤❤ Bare å velge fil å sende, ellrsende på privat chat Lenke til kommentar
vrt Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Jeg hadde også satt veldig stor pris på denne filen, Vetlinho Lenke til kommentar
sara1997 Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 har kjøpt tilgang til siden, men ligger ikke noe tentamen dessverre :/ kun kapitteltester som er flervalgs 1 Lenke til kommentar
Vetlinho Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 https://drive.google.com/file/d/0B4jQpDb1bbJTVUgxM19jOFFVZjg/view Lenke til kommentar
kristianisabella Skrevet 17. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2016 Sikker på at det ikke er noen terminprøver der?? Lenke til kommentar
DInO213 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) har kjøpt tilgang til siden, men ligger ikke noe tentamen dessverre :/ kun kapitteltester som er flervalgs Endret 24. januar 2018 av DInO213 Lenke til kommentar
fys01 Skrevet 30. mai 2023 Del Skrevet 30. mai 2023 Er det noen som har hatt muntlig eksamen i Fysikk 1. Hva fikk dere som tema og/eller problemstilling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå