Fearling Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Prøvde i dag å spille sims 3 på macen, men så kom det opp i spillet "Det ble ikke funnet noen spilldisk! Sett inn The Sims 3 Inn i fremtiden-spilldisken før du fortsetter" Men det er jo den jeg har satt i? Har prøvd på nytt flere ganger, men det funker ikke. Noen som vet hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Rent standardspørsmål: Har du installert hovedspillet først? Lenke til kommentar
Fearling Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2016 Rent standardspørsmål: Har du installert hovedspillet først?Ja Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Kommer The Sims 3 med flere enn én spilldisk? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Kommer The Sims 3 med flere enn én spilldisk? Selve hovedspillet er en enkelt DVD. Men det er uhorvelig mange ekspansjoner. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Viss du har innstallert en eller flere utvidelser,må du bruke disken til den siste utvidelsen du har innstallert,det er ihvertfall sånn det fungerer med The Sims 2. Lenke til kommentar
Fearling Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Viss du har innstallert en eller flere utvidelser, må du bruke disken til den siste utvidelsen du har innstallert, det er ihvertfall sånn det fungerer med The Sims 2. Jeg bruker den Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Jeg bruker den Har du prøvd å bruke disken til hovedspillet for å se om det fungerer med det? Viss ikke det fungerer kan det hende du må reinnstallere spillet. Endret 16. mai 2016 av Malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå