aklla Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Så om dere har verden alene en dag så mister dere all moral og stjeler som ravner? Du oxo mistet all moral å stjeler til slutt ,Sa jeg at jeg var noe bedre? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Så om dere har verden alene en dag så mister dere all moral og stjeler som ravner?Du oxo mistet all moral å stjeler til slutt ,Sa jeg at jeg var noe bedre? Da jeg leste det der, var du det Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Om jeg hadde hatt verden for meg selv i 24 timer så er det en person som ikke hadde våknet neste dag, Vet ikke helt om jeg kommer meg inn til han men kunne jo prøvd, dere vet alle hvem dette er. utenom det så muligens jeg hadde tatt en tur til hovedlageret til komplett og plukka litt julegaver, skaffa noen verdisaker som kan være kjekt og ha liggende om økonomien skulle bli trang, og om jeg rekker ta en tur innom nabohusa og snoka i alt jeg kom over. Du er altså den eneste personen på hele jorden, og skal drepe en annen person? Tenkte hvis verden frøs for alle andre og ikke meg, kunne vell laget noen feller eller gift av noe slag om de skulle midlertidig forsvunnet, så ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå