AndersKnudsen Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) Bare tenkte det hadde vært artig å høre hva folk ville gjort hvis de hadde hatt verden for seg selv en dag. Jeg tror kanskje jeg f.eks. ville gått inn på Elkjøp og tatt med meg det jeg ville ha! Hva ville dere gjort? Endret 15. mai 2016 av AndersKnudsen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg hadde skaffet meg en stor lastebil og lastet på alt jeg fant i butikker. Dyre verdisaker, smykker, tobakk, dyr mat, tatt en tur på vinmonopolet. Rett og slett holdt på til dagen var over. Så hadde jeg solgt alt sammen til privatpersoner i cash. 1 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) Jeg hadde brytet meg inn i en Lamborghini forhandler, tatt den fineste bilen, fylt opp tanken full og kjørt på motorveien i 300km/h++ og grisekjørt til dekka hadde blitt utslitt. Endret 15. mai 2016 av Iceman22 1 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg ville gjort som Iceman22 skriver, ta en lamborghini, for så frese opp til gardermoen på 20 min og fløyet avsted i en 737 eller annet moro som står der. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Så om dere har verden alene en dag så mister dere all moral og stjeler som ravner? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Huntet ut masse gull/cash fra Norges banker deretter nyte resten av livet Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg hadde brytet meg inn i en Lamborghini forhandler, tatt den fineste bilen, fylt opp tanken full og kjørt på motorveien i 300km/h++ og grisekjørt til dekka hadde blitt utslitt. Blir historiens eneste dag men kun en død da. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Så om dere har verden alene en dag så mister dere all moral og stjeler som ravner? Hahaha, ja! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Hadde nok lastet opp en lastebil med ting jeg ville ha, som BananLaks sier. Og cruiset rundt med dyre biler. Hadde vært gøy den ene dagen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Men hva skjer dagen etter? Hvis man går på et ransraid, så må man tenke på konsekvenser som kommer når verden er tilbake til normalen. Handlingene spores lett til deg om du ikke er forsiktig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Men hva skjer dagen etter? Hvis man går på et ransraid, så må man tenke på konsekvenser som kommer når verden er tilbake til normalen. Handlingene spores lett til deg om du ikke er forsiktig. Er det jeg tenker også, er jo det samme som å gjøre det i dag, untatt at man ikke blir tatt der og da... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Tatt meg en runk midt på Aker Brygge tenker jeg 3 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Kan tenkes at nabokjerringa hadde fått seg en omgang hu aldri vil vite om Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Litt spesiellt å være helt alene på jorden og samtidig ha en nabokjerring Selv hadde jeg nok robbet alle gullsmeder i nærheten og gravd det ned i skogen, så klart ikledd komplett vernedrakt slik at jeg ikke legger igjen noen spor. Banken er gjerne såpass godt sikret at man kan glemme det. Det er ikke så store verdier der lengre heller. Hadde nok klart å raide en 10-12 stk tror jeg, nok til at jeg kan supplementere inntekten min kanskje resten av livet uten at jeg strør rundt meg med penger, for da blir man merket. Endret 16. mai 2016 av aklla Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Tatt meg en runk midt på Aker Brygge tenker jeg Er den beste hittil her. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Verden for deg selv... Og du drar på ELKJØP??????? 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Om jeg hadde hatt verden for meg selv i 24 timer så er det en person som ikke hadde våknet neste dag, Vet ikke helt om jeg kommer meg inn til han men kunne jo prøvd, dere vet alle hvem dette er. utenom det så muligens jeg hadde tatt en tur til hovedlageret til komplett og plukka litt julegaver, skaffa noen verdisaker som kan være kjekt og ha liggende om økonomien skulle bli trang, og om jeg rekker ta en tur innom nabohusa og snoka i alt jeg kom over. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Om jeg hadde hatt verden for meg selv i 24 timer så er det en person som ikke hadde våknet neste dag, Vet ikke helt om jeg kommer meg inn til han men kunne jo prøvd, dere vet alle hvem dette er. utenom det så muligens jeg hadde tatt en tur til hovedlageret til komplett og plukka litt julegaver, skaffa noen verdisaker som kan være kjekt og ha liggende om økonomien skulle bli trang, og om jeg rekker ta en tur innom nabohusa og snoka i alt jeg kom over. Du er altså den eneste personen på hele jorden, og skal drepe en annen person? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Så om dere har verden alene en dag så mister dere all moral og stjeler som ravner? Du oxo mistet all moral å stjeler til slutt , Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Men hva skjer dagen etter? Hvis man går på et ransraid, så må man tenke på konsekvenser som kommer når verden er tilbake til normalen. Handlingene spores lett til deg om du ikke er forsiktig. Er det jeg tenker også, er jo det samme som å gjøre det i dag, untatt at man ikke blir tatt der og da... Tar man på seg en drakt som dekker ansiktet og kjører en annens bil, hvordan skal noen finne ut av at det er deg? For dem har den dagen bare aldri vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå