Gå til innhold

Hva ville du gjort hvis du hadde hele verden for deg selv en dag?

Anbefalte innlegg

Bare tenkte det hadde vært artig å høre hva folk ville gjort hvis de hadde hatt verden for seg selv en dag. Jeg tror kanskje jeg f.eks. ville gått inn på Elkjøp og tatt med meg det jeg ville ha! 

Hva ville dere gjort? 

Endret av AndersKnudsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde skaffet meg en stor lastebil og lastet på alt jeg fant i butikker. Dyre verdisaker, smykker, tobakk, dyr mat, tatt en tur på vinmonopolet. Rett og slett holdt på til dagen var over. Så hadde jeg solgt alt sammen til privatpersoner i cash.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde brytet meg inn i en Lamborghini forhandler, tatt den fineste bilen, fylt opp tanken full og kjørt på motorveien i 300km/h++ og grisekjørt til dekka hadde blitt utslitt.

Blir historiens eneste dag men kun en død da. 

Lenke til kommentar

Men hva skjer dagen etter? Hvis man går på et ransraid, så må man tenke på konsekvenser som kommer når verden er tilbake til normalen. Handlingene spores lett til deg om du ikke er forsiktig.

Er det jeg tenker også, er jo det samme som å gjøre det i dag, untatt at man ikke blir tatt der og da...

Lenke til kommentar

Litt spesiellt å være helt alene på jorden og samtidig ha en nabokjerring  :hmm:

Selv hadde jeg nok robbet alle gullsmeder i nærheten og gravd det ned i skogen, så klart ikledd komplett vernedrakt slik at jeg ikke legger igjen noen spor. Banken er gjerne såpass godt sikret at man kan glemme det. Det er ikke så store verdier der lengre heller. 

Hadde nok klart å raide en 10-12 stk tror jeg, nok til at jeg kan supplementere inntekten min kanskje resten av livet uten at jeg strør rundt meg med penger, for da blir man merket.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Om jeg hadde hatt verden for meg selv i 24 timer så er det en person som ikke hadde våknet neste dag, Vet ikke helt om jeg kommer meg inn til han men kunne jo prøvd, dere vet alle hvem dette er.

utenom det så muligens jeg hadde tatt en tur til hovedlageret til komplett og plukka litt julegaver, skaffa noen verdisaker som kan være kjekt og ha liggende om økonomien skulle bli trang, og om jeg rekker ta en tur innom nabohusa og snoka i alt jeg kom over.

Lenke til kommentar

Om jeg hadde hatt verden for meg selv i 24 timer så er det en person som ikke hadde våknet neste dag, Vet ikke helt om jeg kommer meg inn til han men kunne jo prøvd, dere vet alle hvem dette er.

utenom det så muligens jeg hadde tatt en tur til hovedlageret til komplett og plukka litt julegaver, skaffa noen verdisaker som kan være kjekt og ha liggende om økonomien skulle bli trang, og om jeg rekker ta en tur innom nabohusa og snoka i alt jeg kom over.

Du er altså den eneste personen på hele jorden, og skal drepe en annen person?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hva skjer dagen etter? Hvis man går på et ransraid, så må man tenke på konsekvenser som kommer når verden er tilbake til normalen. Handlingene spores lett til deg om du ikke er forsiktig.

Er det jeg tenker også, er jo det samme som å gjøre det i dag, untatt at man ikke blir tatt der og da...

Tar man på seg en drakt som dekker ansiktet og kjører en annens bil, hvordan skal noen finne ut av at det er deg? For dem har den dagen bare aldri vært.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...