creat|on Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Kjøte c60 på torsdag. Har satt opp MMS instillingene nøyaktig slik de er beskrevet på NetCom sin side, men tjenesten virker ikke. Da jeg prøver å sende MMS får jeg opp "sender MMS" så kommer "Feil ved MMS" Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
mobildyret Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 :-) hei! Det er ikke sikkert at du har gjort feil. Noen ganger når man skal sende mms så kan det bli feil ved sending. Prøv å sende på nytt igjen litt senere. Og hvis den du skal sende til ikke har satt opp tlf for mms så får du også opp at det er noe feil. Beste tipset jeg har... Lenke til kommentar
creat|on Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Er samme greiene overalt. Får ikke sendt Lenke til kommentar
hmatre Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hadde samme problemet. Fant til slutt ut at abbonementet ikke var åpnet for gprs. Dersom det ikke står gprs øverst i displayet er nok ikke abbonementet åpnet. Aktiviser abbonementet fra denne siden http://mms.netcom.no/ Nederst på siden trykker du på steg to under "hvordan komme i gang". Koster ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå