Rtse Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Hei! Jeg har lyst til å lage en applikasjon som Spotify. Jeg har ikke tenkt til å publisere den applikasjonen noen steder og det er mange ting som Spotify har som jeg ikke kan ha med; som å søke opp hver eneste artist og kunne streame dem. Derfor er løsningen å kunne høre på musikk lokalt med .wav filer fra en bestemt mappe. Ettersom jeg har null erfaring i programmering så vet jeg ikke helt hvor jeg skal starte, hvilket program jeg skal bruke og hva jeg er nødt til å lære meg. Jeg har litt erfaring i web utvikling men det er ganske lenge siden. Takker for alle svar på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123486210 Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Hei! Jeg har lyst til å lage en applikasjon som Spotify. Jeg har ikke tenkt til å publisere den applikasjonen noen steder og det er mange ting som Spotify har som jeg ikke kan ha med; som å søke opp hver eneste artist og kunne streame dem. Derfor er løsningen å kunne høre på musikk lokalt med .wav filer fra en bestemt mappe. Ettersom jeg har null erfaring i programmering så vet jeg ikke helt hvor jeg skal starte, hvilket program jeg skal bruke og hva jeg er nødt til å lære meg. Jeg har litt erfaring i web utvikling men det er ganske lenge siden. Takker for alle svar på forhånd! 1) Det er ikke så lett å starte med en gang på programmering... Men du kan prøve å finne ett kurs på ett nettsted! for eksempel https://www.udemy.com/ her lærte jeg meg bash og litt hacking! 2) Jeg anbefaler å prøve python til å starte med. 3) Prøv å starte med enkle programvare først, som for eksempel ett musikkavspillings program. Ett bildeprogram, eller ett videoavspillingsprogram. Og gjerne prøv å ta ett åpent program til å bygge på! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå