Gå til innhold

Hvordan lage en applikasjon som Spotify

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har lyst til å lage en applikasjon som Spotify. Jeg har ikke tenkt til å publisere den applikasjonen noen steder og det er mange ting som Spotify har som jeg ikke kan ha med; som å søke opp hver eneste artist og kunne streame dem. Derfor er løsningen å kunne høre på musikk lokalt med .wav filer fra en bestemt mappe. 

Ettersom jeg har null erfaring i programmering så vet jeg ikke helt hvor jeg skal starte, hvilket program jeg skal bruke og hva jeg er nødt til å lære meg. Jeg har litt erfaring i web utvikling men det er ganske lenge siden.

Takker for alle svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+123486210

Hei! 

Jeg har lyst til å lage en applikasjon som Spotify. Jeg har ikke tenkt til å publisere den applikasjonen noen steder og det er mange ting som Spotify har som jeg ikke kan ha med; som å søke opp hver eneste artist og kunne streame dem. Derfor er løsningen å kunne høre på musikk lokalt med .wav filer fra en bestemt mappe. 

Ettersom jeg har null erfaring i programmering så vet jeg ikke helt hvor jeg skal starte, hvilket program jeg skal bruke og hva jeg er nødt til å lære meg. Jeg har litt erfaring i web utvikling men det er ganske lenge siden.

Takker for alle svar på forhånd!

1) Det er ikke så lett å starte med en gang på programmering...

Men du kan prøve å finne ett kurs på ett nettsted!

for eksempel https://www.udemy.com/ her lærte jeg meg bash og litt hacking!

2) Jeg anbefaler å prøve python til å starte med.

3) Prøv å starte med enkle programvare først, som for eksempel ett musikkavspillings program.

Ett bildeprogram, eller ett videoavspillingsprogram.

Og gjerne prøv å ta ett åpent program til å bygge på!

Lykke til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...