Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bournemouth


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Det må da være mulig å avklare fake bomber med folk i klubben og apparatet rundt før en går helt bananas? Noen burde jo vite at de hadde hatt en sikkerhetsdrill.

Lenke til kommentar

Det må da være mulig å avklare fake bomber med folk i klubben og apparatet rundt før en går helt bananas? Noen burde jo vite at de hadde hatt en sikkerhetsdrill.

 

Man tar da for faen ingen sjanser med bomber. "Åh der er en bombe. Bare vent 2 sek så skal jeg ringe klubben og høre om de vet om det er noen som bare har glemt den igjen".

Lenke til kommentar

Det må da være mulig å avklare fake bomber med folk i klubben og apparatet rundt før en går helt bananas? Noen burde jo vite at de hadde hatt en sikkerhetsdrill.

Bare sitt rolig rundt det som sikkert bare er en lekebombe noen har glemt. Skal ringe litt rundt. Tar bare en ti minutters tid.

 

Den går sikkert ikke av akkurat nå....

 

Yeah. Peiling på dette du?

Lenke til kommentar

Muligens l

Faen meg sjukt, spesielt når Manchester United er den klubben i England som bruker mest penger på sikkerhet. Og har rustet opp stadion, hatt masse øvelser og mer vakter siden Paris-terroren enn noen annen klubb. Også skjer noe sånt. Utrolig!

 

Muligens litt i overkant mye trening :D
Lenke til kommentar

Faen meg sjukt, spesielt når Manchester United er den klubben i England som bruker mest penger på sikkerhet. Og har rustet opp stadion, hatt masse øvelser og mer vakter siden Paris-terroren enn noen annen klubb. Også skjer noe sånt. Utrolig! 

Ble for mye av det gode ja  :rofl:

 

+: Men sikkerheten ble jo demonstrert veldig godt da. Som Snikpellik sa så ble evakueringen meget godt utført. Kan regne det som en øvelse  :wee:

Dette får nok enhver terrorist med OT i planene til å revurdere :)
Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...