Miss_star Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg har tenkt å bytte ut min knuste Iphone med en annen telefon og tenkte denne gangen og kjøpe android. Hvilken Android er å anbefale? Telefonen brukes i hovedsak til surfing, sosiale medier, musikk og meldinger og ringing. Pris er ikke relevant, jeg vil ha en god og solid telefon. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) Eg ville sett på Samsung S7 og Sony Z5 om eg skulle kjøpt ny telefon i dag. Er det nokre egenskapar eller funksjonar som er viktigare enn andre for deg? Endret 15. mai 2016 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Mye bra telefoner ute nå. LG v10 og Samsung Galaxy S7 er to solide apparater, Nexus 6p er også en bra sak. Men om du er som meg ville jeg har kjøpt en iPhone 6s, for min overgang til Android har alltid endt opp med at jeg savner iPhone noe sinnsykt. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2016 Eg ville sett på Samsung S7 og Sony Z5 om eg skulle kjøpt ny telefon i dag. Er det nokre egenskapar eller funksjonar som er viktigare enn andre for deg? Bra kamera, godt batteri og god skjerm.. Egentlig ikke noe spesielt jeg MÅ ha som jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Galaxy S7 hvis pris ikke spiller noen rolle. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2016 Mye bra telefoner ute nå. LG v10 og Samsung Galaxy S7 er to solide apparater, Nexus 6p er også en bra sak. Men om du er som meg ville jeg har kjøpt en iPhone 6s, for min overgang til Android har alltid endt opp med at jeg savner iPhone noe sinnsykt. Det er en Iphone 6s jeg skal bytte ut da den ble knust for ei uke siden og det er ALTFOR dyrt å bytte skjerm. Da bruker jeg de 3000 og kjøper telefon med binding tror jeg. Som tåler litt mer enn Iphone. Er nokså lik deg, men når jeg har iphone savner jeg samsung, når jeg har samsung savner jeg iphone. Men telefonen må ikke være samsung. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2016 Galaxy S7 hvis pris ikke spiller noen rolle. Vet du noe om hvordan fargene er? Den svarte vs gull? Jeg vil ikke ha Egde da denne blir litt for stor etter min smak. Lenke til kommentar
karlico Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Ville gått for en htc 10 jeg Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2016 Hvorfor koster samsung s7 1500 kr med Telenor bining hos Spaceworld men mes samme abonnoment hos telenor koster den 2399. Er det noe jeg overser eller er dette vanlig? ? Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2016 Ville gått for en htc 10 jeg Takk for tips. Skal sjekke den ? Hvordan er tastaturet på den mtp emojis. Kommer de opp slik vi ser dem eller på den gamle måten (:-)). Slik irriterer meg ? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Galaxy S7 hvis pris ikke spiller noen rolle. Vet du noe om hvordan fargene er? Den svarte vs gull? Jeg vil ikke ha Egde da denne blir litt for stor etter min smak. Hva mener du? Jeg ville heller ikke valgt edge. Jeg har forresten Huawei P9. Godt fornøyd med den, men ikke hatt den i en uke ennå. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2016 Galaxy S7 hvis pris ikke spiller noen rolle. Vet du noe om hvordan fargene er? Den svarte vs gull? Jeg vil ikke ha Egde da denne blir litt for stor etter min smak. Hva mener du? Jeg ville heller ikke valgt edge. Jeg har forresten Huawei P9. Godt fornøyd med den, men ikke hatt den i en uke ennå. Om du visste noe om hvordan gullfargen er Det er jo selvsagt en smak sak og jeg skal først se den før jeg bestiller selvsagt. Men siden der er så lenge til noe åpner Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Du kan se litt på Youtube, hvis det hjelper. Lenke til kommentar
karlico Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Ville gått for en htc 10 jeg Takk for tips. Skal sjekke den ? Hvordan er tastaturet på den mtp emojis. Kommer de opp slik vi ser dem eller på den gamle måten (:-)). Slik irriterer meg ? Nei det vet jeg ikke. Eier ikke tlfen sjøl^ regner med at de er slik vi ser dem. Uansett finnes det sikkert nok av alternativer på playbutikken ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Hvorfor koster samsung s7 1500 kr med Telenor bining hos Spaceworld men mes samme abonnoment hos telenor koster den 2399. Er det noe jeg overser eller er dette vanlig? Priser varierer med hvor du handler, kort og greit. Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg tror jeg ville valgt Samsung s7 hvis jeg skulle kjøpt en android telefon i dag, evt huawei P9. Jeg synes det er vanskelig og velge en android telefon i dag, spesielt med ubegrenset budsjett.. Grunnen til S7, er fordi den er vanntett og støvtett, så man trenger ikke og bekymre seg for å bruke den ute. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) Jeg vil anbefalte å gå for en telefon med AMOLED-skjerm, er det du har hatt utenom iPhone er Samsung, så vil du bli skuffet over en skjerm som ikke er AMOLED. Jeg har Huawei Nexus 6P og er storfornøyd! Eneste som kan være litt negativt med den er størrelsen (like stor som iPhone 6plus), det er litt i største laget... Men super telefon! Edit: Typo Endret 15. mai 2016 av MrMastodon Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Skal du ha en av de billigste med Android 5 Lollipop, så kan du gå for LG Leon 4GLTE. Koster 1300 ,- diverse steder. Kan bli litt treg, men er bra nok til det du nevner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg har både 6S+, SE og en sånn derre Leon. Den siste kan du bare hive i veggen, den er så treg at det renner sirup av den. Hvis du skal gå fra en 6S til en Android vil alt annet enn de dyreste modellene være en total nedtur, tro du meg. Jeg vet hva jeg snakker om, for jeg har nylig konvertert fra HTC M9 til iPhone. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg har både 6S+, SE og en sånn derre Leon. Den siste kan du bare hive i veggen, den er så treg at det renner sirup av den. Hvis du skal gå fra en 6S til en Android vil alt annet enn de dyreste modellene være en total nedtur, tro du meg. Jeg vet hva jeg snakker om, for jeg har nylig konvertert fra HTC M9 til iPhone. Det kan jeg tro, har gått på den smellen en gang tideligere faktisk da solgte jeg telefonen etter 2 mnd ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå