Gå til innhold

Kjøpte XBOX med Amped 2 idag

BoRsE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig!!! SSX er så utrulig urealistisk... KJIPT! :gretten:

The other way around! Det at spillet er urealistisk gir iallefall jeg *pokker* i, ja, jeg synes faktisk at det bare blir MYE fetere da! Jeg kjøper ikke snowboardspill fordi jeg vil ha realisme, jeg vil ha spenning, underholdning, tidsfordriv, men minst av alt realisme! Sålenge det er DRITFETT kan jeg gjerne snowboarde langs regnbuen for alt jeg bryr meg! :woot:

Lenke til kommentar

Helt enig! samme om det er realistisk eller ikke gameplayet i SSX3 er så utrolig mye bedre enn Amped 2 (Har begge deler).

Det er jo tonnevis med spill som er totalt urealistiske som er konge (inkl. SSX3) Det spiller jo ingen rolle det bare det er morro å spille?

Lenke til kommentar
kjøp SSX 3 så skal du få se grafikk!

(ja jeg har begge spillene)

Fikk meg SSX3 idag til PS2! DET ER GRAFIKK DET! slår XBOX lissom! fy ****** det er vilt ass, men.... (stor mennet)

tror en av grunnene til at Grafikken i SSX3 er bedre enn amped 2 er alle lys effectene og slikt som er veldig unaturlig. Hvis amped 2 hadde brukt like mange usansynlige natur effecter så hadde det nok slått det. men det dreier seg om et realistisk bilde, mens i ssx3 er det urealistisk men BRA!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...