BoRsE Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Helt herlig! deilig! nesten alt er sannsynlig og så bra grafikk! nais spill! Lenke til kommentar
Gamer1963 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Gratulerer ! Gikk du til EB Games med gamle spill og bytta ? I såfall var det bare XBoxen med en kontroll eller fulgte Amped 2 med i pakka ? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 kjøp SSX 3 så skal du få se grafikk! (ja jeg har begge spillene) Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 kjøp SSX 3 så skal du få se grafikk! (ja jeg har begge spillene) og spill som er totalt urealistisk... Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Helt enig!!! SSX er så utrulig urealistisk... KJIPT! :gretten: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Helt enig!!! SSX er så utrulig urealistisk... KJIPT! :gretten: The other way around! Det at spillet er urealistisk gir iallefall jeg *pokker* i, ja, jeg synes faktisk at det bare blir MYE fetere da! Jeg kjøper ikke snowboardspill fordi jeg vil ha realisme, jeg vil ha spenning, underholdning, tidsfordriv, men minst av alt realisme! Sålenge det er DRITFETT kan jeg gjerne snowboarde langs regnbuen for alt jeg bryr meg! Lenke til kommentar
smelx Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Helt enig! samme om det er realistisk eller ikke gameplayet i SSX3 er så utrolig mye bedre enn Amped 2 (Har begge deler). Det er jo tonnevis med spill som er totalt urealistiske som er konge (inkl. SSX3) Det spiller jo ingen rolle det bare det er morro å spille? Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jaja... det er nå bare smak og behag da!! Har aldri likt SSX serien jeg... Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hvis man virkelig vil ha realisme, hvorfor ikke bare kaste seg i skiheisen med snowboard? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hvis man virkelig vil ha realisme, hvorfor ikke bare kaste seg i skiheisen med snowboard? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 HEHE =) jeg er i allefall drit fornøyd =) og jeg skal nok skaffe meg ssx3 også=) men er ssx3 på xbox bedre grafikk enn amped 2 på xbox? da er det VILL GRAFIKK PÅ XBOX ASS! Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 kjøp SSX 3 så skal du få se grafikk! (ja jeg har begge spillene) Fikk meg SSX3 idag til PS2! DET ER GRAFIKK DET! slår XBOX lissom! fy ****** det er vilt ass, men.... (stor mennet) tror en av grunnene til at Grafikken i SSX3 er bedre enn amped 2 er alle lys effectene og slikt som er veldig unaturlig. Hvis amped 2 hadde brukt like mange usansynlige natur effecter så hadde det nok slått det. men det dreier seg om et realistisk bilde, mens i ssx3 er det urealistisk men BRA!!! Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hvis man virkelig vil ha realisme, hvorfor ikke bare kaste seg i skiheisen med snowboard? Fordi det er det vi gjør hele vinteren, men mens bakken er stengt, lommeboka er tom eller når det ikke er snø så er ikke dette akkurat like lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå