Gå til innhold

Resturanter i Bergen

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal arrangere en middag i Bergen, men er usikker på hvilken resturant vi skal velge. Har sett på 1877, colonialen, og bare resturant?

Noen som har noen erfaringer?

Usikker på om vi skal velge en 10 retters meny, eller om vi skal til et rimeligere sted med god mat og drikke. 

Takker for alle tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alle gode steder. Har vært på Bare to ganger, og 1877 en gang. Det er mye godt håndverk, fin flyt og flinke servitører/vinkelnere. Colonialen har jeg ikke vært på selv, men har bare hørt gode ting.

Om alle gjestene liker mat og er inneforstått med at det koster noen lapper, ville jeg absolutt gått for en 10-retter med tilhørende vinpakke.

Skal dere finne noe litt rimeligere, kan dere prøve Bare Vestland.

Lenke til kommentar

Det er alle gode steder. Har vært på Bare to ganger, og 1877 en gang. Det er mye godt håndverk, fin flyt og flinke servitører/vinkelnere. Colonialen har jeg ikke vært på selv, men har bare hørt gode ting.

Om alle gjestene liker mat og er inneforstått med at det koster noen lapper, ville jeg absolutt gått for en 10-retter med tilhørende vinpakke.

Skal dere finne noe litt rimeligere, kan dere prøve Bare Vestland.

Høres veldig bra ut! Har forøvrig booket lunsj på Bare vestland :)

Har du andre resturanter du og vil anbefale? Som kanskje er litt rimelig på pris

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...