Gå til innhold

Misforståelser om Islam

Anbefalte innlegg

Korstog har en ideologi jo.

Kommunisme er en ideologi, og ateisme er en del av den.

Korstog er ren politikk for å få tilbake helliglandet som ble tatt ifra kristne mer eller mindre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommunisme er en ideologi. Ateisme er ikke. Vanskelig for en teist å forstå?

Kan godt si det i ren tekst: ateisme har ikke ideologi, ateisme er ikke ideologi.

De er ganske identisk når de blir blandet sammen. På lik linje som korstog eller? :)

Ateisme kan bli det, på samme måte som kristendom. Morsomt ikke sant :)

Lenke til kommentar

Ateisme kan det på samme måte som bart kan det.

Kristendommen har tekst i grunn som enkelt kan tolkes som inspirasjon for vold. Kan hente drøssevis av hellige tekster i kristendommen som gir støtte for det.

Gi meg en tekst i ateisme som kan gi støtte for vold? Da skal jeg gi deg tekst fra ideologien til bart som gir støtte til krig. Med andre ord umulig. Du klarere det ikke på en million år.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Gi meg en tekst i ateisme som kan gi støtte for vold? Da skal jeg gi deg tekst fra ideologien til bart som gir støtte til krig. Med andre ord umulig. Du klarere det ikke på en million år.

Trenger ikke å gi en tekst fordi det er skrevet i panna på dem, aka deres naturlige verdier er teksten i seg selv, det synes på den degenererte kroppen til ateister som gjorde det under forkledninger som hedninger før i tiden når de voltok og gjorde som de ville uten noen å dømme dem. Og du ser nå med LGBT og slikt at de er subjektive, og dop, alkohol og degenerte verdier er i hjerteverdier hos ateister der de finner sin illusjonerte verden i. Så det er vært å krige for det :). Ellers om man ser på flotte rollemodeller fra anti religiøse ateister så er kommunismen på toppen av kransekaka, om du vil ha flotte sitater skrevet mener jeg, eller å se litt igjennom den franske revolusjonen av dekristianisering.

Om du vil ha bart så kan du jo det. Ateisme er naturligvis ideologiskt mer eller mindre. Klarte det under 1 dag :)

Endret av Riki
Lenke til kommentar

Ingen som tar løgnene dine seriøst. Skrevet i panna? Haha... Trenger ikke gi tekst? Jeg tror ikke ett sekund på det du sier. Du må gi kilde som ikke er din fantasi. Det klarere du ikke og det vet du.

Du ville ha en tekst, der har du den. Psykologiskt er ateister bare hedonister som er subjektive, og da finner de seg til rette i samfunnene som kultur og som har skapt. Dermed kan de ikke være 100% enige på moral, så noen er kanskje ok med voldtekt? noen er det ikke?. Hvem vet, spørs vel hva mainstream meninger synes for dem :) Derfor cuckold er subjektivt ok.

Så joa, jeg vil nok tørr å si at det er sant det. Er nok du som lever i fantasi verden av alkohol og dop. Men men, bare lev i den du og se hvor psykologiskt bra det er, innenfor subjektivt tankegang iallfall ;)

Lenke til kommentar

Du ville ha en tekst, der har du den. Psykologiskt er ateister bare hedonister som er subjektive, og da finner de seg til rette i samfunnene som kultur og som har skapt. Dermed kan de ikke være 100% enige på moral, så noen er kanskje ok med voldtekt? noen er det ikke?. Hvem vet, spørs vel hva mainstream meninger synes for dem :) Derfor cuckold er subjektivt ok.

Det er ikke subjektivt. Moral er relativt.

Vi trenger ikke deg til å fortelle oss at uten krisendommen så har vi ingen begrensninger. Dette viser klart å tydelig på korrelasjonen mellom fred og ateisme, og din teori blir avkreftet av kristne i Uganda som dreper homofile, og din blodtørst for alle som ikke er rene i ditt syn.

Speaking of moral relativism. Se deg selv i speilet. :)

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke subjektivt. Moral er relativt.

Vi trenger ikke deg til å fortelle oss at uten krisendommen så har vi ingen begrensninger. Dette viser klart å tydelig på korrelasjonen mellom fred og ateisme, og din teori blir avkreftet av kristne i Uganda som dreper homofile, og din blodtørst for alle som ikke er rene i ditt syn.

Speaking of moral relativism. Se deg selv i speilet. :)

Er ikke enig i drepingen. Jeg vil derimot si at homofili er ikke greit, på samme måte som folk ikke aksepterer incest så bør homofili sidestilles der også, ingen dreper folk som begår incest dermed bør homofile også sammenlignes innenfor den kretsen. Mer eller mindre.

Lenke til kommentar

Men hvor er moralen til de kristne i Uganda, og hvordan forklarer du den gode moralen til oss hedninger? Hvordan kan Kristendommen være et moralsk kompass når det er så tydelig at det finnes moralsk relativisme der kristne er de grusomme og ateister leder veien for menneskerettigheter, fred og velstand?

Bare voldtektene i den katolske kirken viser hvor hyklerske de kristne er når det kommer til moral.

And get this: Religiøse er overrepresenterte i seksualforbrytelser.

http://sax.sagepub.com/content/18/3/279.abstract

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men hvor er moralen til de kristne i Uganda, og hvordan forklarer du den gode moralen til oss hedninger? Hvordan kan Kristendommen være et moralsk kompass når det er så tydelig at det finnes moralsk relativisme der kristne er de grusomme og ateister leder veien for menneskerettigheter, fred og velstand?

Bare voldtektene i den katolske kirken viser hvor hyklerske de kristne er når det kommer til moral.

Selv om en religiøs er i fengsel så er den mer moral fordi den tror. Men joa, Jesus tok opp det hykleriet. Det er problemet, folk suger til å følge det de skal følge. Så tro meg, jeg er fullstendig imot slike folk, men problemet er også at ateister misbruker slikt til sin egen hedonostiske fordel... Så det er problemer mer eller mindre. Vi bør anbefale folk å faktisk studere å forstå troen sin, og om de vil tro den eller fornekte den. Fordi ignoranse er det som fører til misbruk mer eller mindre. En ting muslimser skal ha er at de faktisk oppfordrer kunnskap, noe den katolske kirken i nymoderne tid som jeg tror kanskje oppfordrer til når det kommer til å kjenne troen, men håper de setter mer fokus der.

Lenke til kommentar

Selv om en religiøs er i fengsel så er den mer moral fordi den tror. Men joa, Jesus tok opp det hykleriet. Det er problemet, folk suger til å følge det de skal følge. Så tro meg, jeg er fullstendig imot slike folk, men problemet er også at ateister misbruker slikt til sin egen hedonostiske fordel... Så det er problemer mer eller mindre. Vi bør anbefale folk å faktisk studere å forstå troen sin, og om de vil tro den eller fornekte den. Fordi ignoranse er det som fører til misbruk mer eller mindre. En ting muslimser skal ha er at de faktisk oppfordrer kunnskap, noe den katolske kirken i nymoderne tid som jeg tror kanskje oppfordrer til når det kommer til å kjenne troen, men håper de setter mer fokus der.

Det er moralsk å tro?

Har du en definisjon på moral som gjør dette til en logisk slutning?

Lenke til kommentar

Bart er ondskap.

- Idyll liv

- Sex og degenerering og konsent voldtekt og psykolgiskt utnytting

- Apati, troen på at livet i seg selv er det eneste så man kan liksom godt fylle livet med alkohol, dop osv.

Jupp.

Bart har kommunisme som ideologi, derfor er den voldelig og satser på revolusjon for å fjerne barberskom og høvler.

Faen for en klovn du er!

Du kan jo fortsette å spre løgn som ateisme har kommunisme som ideologi, alle skjønner at det er feil.

Bra å høre du ikke har noe å argumentere imot. Så var det slutt på skyld leken tydeligvis :D

Men skal du leke leken må du følge reglene, ellers så vil ingen leke mer med deg. Det betyr ikke at du vant.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...