Gå til innhold

Blank morgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint i byen i dag ser jeg. Jeg kjenner liksom ikke helt igjen huset på høyresiden, har det alltid vært sånn, eller er det nyoppusset?

Vakkert bilde med godt utsnitt og fin refleksjon :)

Det er vel noen år siden det ble oppusset, kanskje det lave kamerastandpunktet gjør litt, satt på nederste trinnene i sjøtrappa på Apotekertorget og med lav sjø.

Og i dag prøver vi oss på Runde og lunde igjen og det er ganske sikkert mange andre som gjør :)

Takk for hyggelig kommentar :)

Lenke til kommentar

Fint i byen i dag ser jeg. Jeg kjenner liksom ikke helt igjen huset på høyresiden, har det alltid vært sånn, eller er det nyoppusset?

Vakkert bilde med godt utsnitt og fin refleksjon :)

Det er vel noen år siden det ble oppusset, kanskje det lave kamerastandpunktet gjør litt, satt på nederste trinnene i sjøtrappa på Apotekertorget og med lav sjø.

Og i dag prøver vi oss på Runde og lunde igjen og det er ganske sikkert mange andre som gjør :)

Takk for hyggelig kommentar :)

Ja,der ute er det nok mange i dag. Det var mye folk i lundeura i går i hvert fall. Du får ha lykke til og jeg gleder meg til bilder av lunden. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ål i dette sundet eller er det bare oppkalt etter en som åla seg gjennom der?

Ikke mye å klage på her hvis jeg ser bort fra ei mørk linje akkurat ute i venstrekanten der du også kunne tatt med en som stikker ut akkurat ved den mørke lekteren eller hva det nå er.

Fint at noen er ute før Fan får på seg buksa for da får vi se hvordan det ser ut da også.

Roar

Lenke til kommentar

Er det ål i dette sundet eller er det bare oppkalt etter en som åla seg gjennom der?

Ikke mye å klage på her hvis jeg ser bort fra ei mørk linje akkurat ute i venstrekanten der du også kunne tatt med en som stikker ut akkurat ved den mørke lekteren eller hva det nå er.

Fint at noen er ute før Fan får på seg buksa for da får vi se hvordan det ser ut da også.

Roar

Takk for kommentar og tips, skal huske på det om bildet blir brukt til noe.

Det er nok litt usikkert hva navnet Ålesund har oppstått av, Noen forklarer navnet med at det kommer av fiskenavnet ål, men det kan også ha sammenheng med áll, som betyr stripe eller smal renne.

Oddmund

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...