Jannis-15 Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Slørtåken i "vidvinkel" - Veil Nebula Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Du er nå i en klasse for deg selv! Utrolig hva du får til! Godt jobba. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Før jeg leste tittel og fotograf fikk jeg inntrykk av at det var noe eventyrliknende med fabeldyr etc. Her er det bare å nyte uten å la seg distrahere spesialfotografering med gasser etc. som antagelig går over hodet på de fleste jordnære mennesker som stort sett ser stjernehimmelen som - ja, bare en stjernehimmel. Roar Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2016 Takker! Det er ingen tvil om at de fleste bare ser en stjernehimmel når de ser opp, uten å tenke på eller ser for seg hvor mye som faktisk er der. Det gjorde vel egentlig jeg også, inntil jeg fant ut at det gikk jo faktisk an å ta bilder av det "dype universet" med utstyr man i dag får tak i brukt på finn.no til det samme man betaler for en god mobiltelefon. Dette er et motiv jeg virkelig liker, så jeg vil helt sikkert komme tilbake til dette senere for å lage flere og bedre versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg