EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) hei jeg vurderer å studere farmasi hvordan er det med selv jobbingen? Føler dere at det er kjedelig å bare sitte i en "butikk" ? for hele greia at studiet høres interessant ut men selv jobben er jeg usikker... trives du ? eller har du angret? Endret 14. mai 2016 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Nå har jo farmasøyter flere muligheter enn kun å jobbe på apoteket. Enkelte jobber jo inne på sykehusene i samarbeid med legene i forhold medikamenter, andre med undervisning. Sikkert andre ting også. Er ikke farmasøyt selv, men har vært borti de i de rollene jeg nevnte. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Nå har jo farmasøyter flere muligheter enn kun å jobbe på apoteket. Enkelte jobber jo inne på sykehusene i samarbeid med legene i forhold medikamenter, andre med undervisning. Sikkert andre ting også. Er ikke farmasøyt selv, men har vært borti de i de rollene jeg nevnte. Farmasøyter har flere muligheter ja, men de aller fleste ender opp på apotek. For de som jobber på sykehus i samarbeid med leger, så er dette deltid, og de kombinerer den jobben med jobb på apotek. Lenke til kommentar
trakten Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Noen som vet om det er det gode muligheter for å få seg jobb innen legemiddelindustrien, som feks GE Healthcare, Novartis etc? Vurderer å studere farmasi fremfor sivilingeniør, siden jeg synes studiet er mer interessant, men vil ikke jobbe på apotek. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Noen som vet om det er det gode muligheter for å få seg jobb innen legemiddelindustrien, som feks GE Healthcare, Novartis etc? Vurderer å studere farmasi fremfor sivilingeniør, siden jeg synes studiet er mer interessant, men vil ikke jobbe på apotek. Ikke gode muligheter i Norge nei.. er noen få store selskapet i Norge, og de ansetter nok de aller beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå