Sealine Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Greia er den, at jeg og to kompiser sitter på LAN her hos meg. Vi spiller kun cs, og selve problemet er det at kun to av oss 3 får spilt på den samme servn. De to første som connecter kommer inn, siste mann får ikke startet og loade engang. Vi har faktisk fått ny server idag, og er veldig keen på og kinne spille litt clan wars. Om noen kan hjelpe, er jeg evig takknemmelig Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 noen... _ Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 bruker dere samme key? er keyen bannet fra serveren? bruker dere samme ip? er ipn bannet? Har dere satt max players riktig? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 bruker dere samme key? er keyen bannet fra serveren? bruker dere samme ip? er ipn bannet? Har dere satt max players riktig? vi bruker ikke samme CD-key, vi er ikke bannet (vår egen server vi fikk i går ), samme ip, vet ikke (gidder du forklare litt nermere) Max players = 12. Så lurer jeg på noen ting her, er det mest sannsynelig at det er noen router instillinger som er feil, siden at bare 2 stk kommer på samme server? eller at routeren eventuelt bare støtter 2 stk fra samme "LAN". Jeg er helt grønn på dette, så om dere kunne være så utrolig vennlige og hjelpe meg ut av dette, er jeg veldig takknemmelig. Mvh Petter. Lenke til kommentar
z10an Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) her er copy paste fra ett annet forum go into steam click games>right click counter-strike>go to properties>launch options in the blank text box add the line +set clientport 27010 this will change the default clientport when you connect to serers. !!MAKE SURE!! that you set a DIFFERENT clientport for each computer on your network! For example Computer 1 +set clientport 27010 Computer 2 +set clientport 27011 Computer 3 +set clientport 27010 ... that should about fix it. Endret 23. november 2003 av z10an Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 her er copy paste fra ett annet forum go into steam click games>right click counter-strike>go to properties>launch options in the blank text box add the line +set clientport 27010 this will change the default clientport when you connect to serers. !!MAKE SURE!! that you set a DIFFERENT clientport for each computer on your network! For example Computer 1 +set clientport 27010 Computer 2 +set clientport 27011 Computer 3 +set clientport 27010 ... that should about fix it. tusen takk! det er sikkert løsningen, kan ikke få testet det, de andre har dratt... Men takk! Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 noen andre som har tips? Jeg har flere ganger gått in på router adressen, og sjekket litt inslillinger osv, men jeg skjønner ikke stort. noen som kan tenke seg hva som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå