Gå til innhold

ny mobil

ts492

Anbefalte innlegg

Hei tenkte å kjøpe meg en ny mobil(eller får til jul/bestemmer selv). hva bør jeg velge? jeg skal ha en kamera tlf som er grei å bruke og bra utseende + de viktigste funksjonene, men den kan ikke være for dyr. vurderer T610, men er det det beste valget kvalitetsmesig kontra pris?

Hadde vært hyggelig med svar :mrgreen:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
helt ubrukelig i sollys

Nei! Den er ikke helt ubrukelig i sollys, men den er bare litt svak!

Denna telefonen er en av de beste på markedet, så anbefaler på det sterkeste hvis du skal kjøpe mobil nå da, og ikke vente på de nye som kommer over nyttår ;)

Hvor får du dette fra?? Den er da hvertfall ikke en av de beste på markedet nå!!! Kansje til så lav pris, men det finnes endel telfoner som er bedre!

Lenke til kommentar
helt ubrukelig i sollys

Denna telefonen er en av de beste på markedet, så anbefaler på det sterkeste hvis du skal kjøpe mobil nå da, og ikke vente på de nye som kommer over nyttår ;)

Hvor får du dette fra?? Den er da hvertfall ikke en av de beste på markedet nå!!! Kansje til så lav pris, men det finnes endel telfoner som er bedre!

Det kan jammen meg diskuteres: Hvis man ikke tenker på symbian,"smartphonene"- så er kansje SE T610 den beste telefonen på det NORSKE markede..

Endret av ingar
Lenke til kommentar
helt ubrukelig i sollys

Det kan jammen meg diskuteres: Hvis man ikke tenker på symbian,"smartphonene"- så er kansje SE T610 den beste telefonen på det NORSKE markede..

faktum er at t610 har en helt elendig skjerm og elendig minne dermed basta!

Lenke til kommentar

elendig er neppe et passende ord på noen av delene... den har en skjerm som er meget svak i sollys, det stemmer, men å kalle en skjerm med 128x160 oppløsning og 65k farger for elendig er jo litt feil..

den har lite minne ja, men det holder til endel bilder osv..

det er liten tvil om at T610 gir masse for penga. Det er få telefoner som kan stille med like mye teknologi på så liten plass, og så lite penger.

Jeg liker den ikke så godt alikevel, pga den svake skjermen

Lenke til kommentar

elendig er neppe et passende ord på noen av delene... den har en skjerm som er meget svak i sollys, det stemmer, men å kalle en skjerm med 128x160 oppløsning og 65k farger for elendig er jo litt feil..

den har lite minne ja, men det holder til endel bilder osv..

det er liten tvil om at T610 gir masse for penga. Det er få telefoner som kan stille med like mye teknologi på så liten plass, og så lite penger.

Jeg liker den ikke så godt alikevel, pga den svake skjermen

masse for penge, ja...

men minnet burde ha vært større, sørlig på avtakeren... forundrer meg at de ikke har lagt inn mer!

ville heller at t630 var 2 mm tjukkere enn t610 (t630 er 2mm tynnere enn t610) og hatt mere minne :grumpy:

ikkke nok at skjermen er dårlig i sollys, men den er også dårlig i sterkt lys, særlig spotlites (dere vet, de små ofte runde lampene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...