m4r14 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 I en måneds tid har familiens PC oppført seg merkelig - skuffen til CD-brenneren har gått kontinuerlig ut og inn. Først idag hadde jeg tid til å reinstallere WinXP (jeg regnet med at det var et virus som forårsaket fenomenet - dere vet hvordan småbrødre og mødre kan gå berserke på Internett), men til min store overraskelse spretter fortsatt skuffen ut og inn med jevne mellomrom (ca hvert minutt) med nylig reformatert harddisk. Forslag? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 For det første er det ikke farlig for brødre og mutteren din å gå på internet, de får ikke mere virus en du gjør. Hehe. Ha virus programmet oppdatert, så slipper du virus. Men til problemet. Det kan være brenneren din som er deffekt, har aldri opplevd noe lingnede selv, så kan ikke svare deg noe annet. Men forresten det du kan prøve er om du får det samme om du bytter/setter brenneren i en annen pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå