luddehehe Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Hei alle sammen! Tenkte å lage denne tråden for alle som kom opp i fransk 2 til skriftlig eksamen 2016, så vi kan hjelpe hverandre gjennom denne tunge perioden. Gjerne del lenker, tips osv. Lenke til kommentar
Ariba1998 Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Hei! Har kommet opp i fransk 2 eksamen, og har eksamen i morgen. Jeg lurte på om noen har noen ideer om hva temaet kommer til å bli? Lenke til kommentar
Marielle98 Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Kom også opp i Fransk eksamen!! eksamen i morgen :O Duolingo.com funker bra når du er lei av å lese gramatikk i boken!! Lenke til kommentar
luddehehe Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Hvordan har dere jobbet for å forberede dere til eksamen? Personlig har jeg gjort veldig lite, bare sett raskt over gramatikk osv. Lenke til kommentar
Marielle98 Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Hvordan har dere jobbet for å forberede dere til eksamen? Personlig har jeg gjort veldig lite, bare sett raskt over gramatikk osv. Har egentlig bare jobbet på duolingo! Der er det ganske mye bra, og det er gøy! Lenke til kommentar
luddehehe Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Hvordan gikk det med dere på eksamen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå