Gå til innhold

Low tide green

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Fine former....:-)

Synes dette ble severdig jeg da, ikke bare på grunn av formene, men også fargetoner og komp (v2)

God Pinse, hva nå enn vi feirer:-)

Lenke til kommentar

Fine former....:-)

Synes dette ble severdig jeg da, ikke bare på grunn av formene, men også fargetoner og komp (v2)

God Pinse, hva nå enn vi feirer:-)

Jeg ble litt øsen når jeg så den fine grønnfargen, lyset og formene! :D jeg har flere bilder fra denne fotoshoten, men de var for store til å legge ut..

Pinse er vel for å feire våren kanskje? Hva vet jeg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder med fin grønnfarge , flotte kontraster og bruk av tys/skygge .

Også jeg går for v2 med landskap i bakgrunnen .

God pinse til deg .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott bilde og motiv som du viser her. Tror en enda lavere kameravinkel kunne laget det enda mer dramatisk. Men det er min personlig mening.

Hei Jarle! :)

Lavere vinkel kunne sikkert gjort seg, men tenkte vel ikke på det når jeg stod oppi den sleipe grønska antakelig ;)

Lenke til kommentar

Med det samme jeg åpna dette blei ikke vannet med så jeg trodde det var kyr som hadde fått i seg så mye grønt at stoffet hadde slått seg helt ut gjennom lærhuden.

Men så var' altså bare havets eget grøntfor som hadde prøvd seg på graffiti i naturform.

Men jeg blir liksom ikke kvitt følelsen av at det ligger noe levende gjemt under det grønne teppet.

Da jeg skulle prøve meg med et par cm toppkutt på V2 for å se om kanskje en skrå diagonal ned fra øvre ramme ga bedre spenning hvilket det gjorde oppdaga jeg at jeg fikk en følelse av at bildet tilter en aning mot venstre så da måtte horisonten sjekkes - og minsanten så renner vannet sakte ut av bildet på venstre sia.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Med det samme jeg åpna dette blei ikke vannet med så jeg trodde det var kyr som hadde fått i seg så mye grønt at stoffet hadde slått seg helt ut gjennom lærhuden.

Men så var' altså bare havets eget grøntfor som hadde prøvd seg på graffiti i naturform.

Men jeg blir liksom ikke kvitt følelsen av at det ligger noe levende gjemt under det grønne teppet.

Da jeg skulle prøve meg med et par cm toppkutt på V2 for å se om kanskje en skrå diagonal ned fra øvre ramme ga bedre spenning hvilket det gjorde oppdaga jeg at jeg fikk en følelse av at bildet tilter en aning mot venstre så da måtte horisonten sjekkes - og minsanten så renner vannet sakte ut av bildet på venstre sia.

Roar

Jeg synes det var vanskelig med horisonten her, den var litt difus og holmene gjør det litt vanskelig, men jeg enig i at det ser ut som det heller litt mot venstre. Du skulle vært med meg på denne turen, du som er så glad i stein, her ute er et eldorado. Jeg kommer med en serie med stein om litt. Men helt klart ikke lett med rullestol i fjæresteinene desverre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...