Gå til innhold

Til lands og til vanns....

Anbefalte innlegg

Er newie i dette gamet.....Jeg liker å tilbringe noe av fritiden min under vann og lurte på hvilket kamera som er bra i både det tørre og våte element. Er ikke ute etter å ruinere meg selv så jeg lurte på om det fantes noe til ca.5000,- Og skulle det være slik at kameraer i denne kategorien ligger langt over i pris, får jeg heller velge det som er best overall( siden jeg tross alt tilbringer mesteparten av tiden på land....) til den samme prisen. I den forbindelse har jeg forsåvidt sett ut ett par jeg kanskje kunne tenke meg. Hvilket av Casio Exilim Ex-Z4 og Casio QV 5700 ville dere ha valgt?Vet det er åpenbare forskjeller på både pris og str., men sånn mest for pengene, hva er det beste kjøpet?

Blir veeeeldig takknemlig for tilbakemeldinger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et par andre kamera i samme prisklasse du absolutt bør kikke på før du kjøper:

Olympus Camedia C-5050Zoom

HP photosmart 945

Olympus Camedia C-750 Ultra Zoom

Nikon Coolpix 4500

Og selvfølgelig Canon Powershot G3, som er et kjempekamera :woot:

Man får kjøpt nesten ubrukte G3 for rundt 4.000,- (mange gjør som meg og kjøper/går over til 300D ;)

Lenke til kommentar

Takk for replyene....Etter å ha sittet og virkelig hengt meg opp i dette temaet og kikket litt rundt på forskjellige nettsteder, tror jeg at jeg har kommet til at jeg kjøper en casio exilim ex-z4... kjøper gjennom amazon.co.uk og får den fritt levert i storbritannia for 266,99 pund, ca 3000,-( skal til england til jul...) Tror det blir ett bra kjøp.

takk for hjelpen anyway :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...