Vulpes Vulpes Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Som privatist må man ta både skriftlig og muntlig eksamen i vg3 realfag (utenom matte). Men når jeg allerede har tatt begge eksamenene som privatist, kan jeg da ta opp bare en av dem på nytt? Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2016 takk for svar. har du noen slags kilde på det? slet med å google de rette ordene for å finne svar på akkurat dette spørsmålet. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Hvis det er slik, så er det jo ganske logisk. Hva slags eksamen du har avlagt vil jo være spesifisert i vitnemålet, og det kan da ikke spille noen rolle når du tok eksamen, så fremt faget ikke er foreldet? Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2016 Ja, det er jo det. Men regler trenger jo ikke alltid være helt logiske :-P Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Jeg hadde nok definitivt tatt sjansen på det. Om du vil være på den sikre siden burde du kontakte enten samordna opptak, eller skolen som skal skrive ut vitnemålet ditt. Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2016 Godt råd. Skal gjøre det. Tenkte det var hakket enklere om det fantes en side på SO eller udir som forklarte dette svart på hvitt, som noen her kunne linket til :-P Får heller sende en epost til dem og høre. Ellers fint om noen har adresser til sider som har med dette å gjøre. Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 Hørte med rådgiver for å være helt sikker. Det er lov. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå