Gå til innhold

Stygg lyd fra hdd

DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du testet den med WD sin Data Lifeguard Tools? Du finner den her:

http://support.wdc.com/download/index.asp

Det er vel uansett en garantisak om disken er defekt. Håper den ikke er kjøpt hos IT-butikken :lol:

Nej takk og lov for det , kjøpte den hoss pceksperten.no , men noen jeg snakket med sa at lageret antakeligvis var gått og at det bare var å levere den tilbake ,for disken funker perfekt bortsett fra enormt høyfrekvent fæl lyd!

Lenke til kommentar

ta backup......! Som nevnt tidligere så last ned test program fra www.wdc.com

finner du en feil, så skriv den ut og legg ved forsendelsen ved retur. Stedet du har kjøpt den på setter pris på det.

Jeg har hatt 2 helt like disker som du har problemer med nå som det har skjedd akkurat det samme med. Tror det er en svakhet på disse 80 Gb diskene fra WD.

Lykke til!

Lenke til kommentar

finner du en feil, så skriv den ut og legg ved forsendelsen ved retur. Stedet du har kjøpt den på setter pris på det.

Jeg har hatt 2 helt like disker som du har problemer med nå som det har skjedd akkurat det samme med. Tror det er en svakhet på disse 80 Gb diskene fra WD.

Lykke til!

Men vil det programmet gjenkjenne en feil som f.eks at lageret er gått ?

Lenke til kommentar

Lykke til!

btw , jeg kan ikke bruke programmet , har ikke floppy :p

Lenke til kommentar

Lykke til!

tørr jeg ikke svare på, men jeg tviler på at det tar alle feil ja........!

Men finner den ingen feil, så ta selvfølgelig kontakt med butikken du kjøpte den i. Det er opplagt noe feil med disken din. På den ene disken jeg nevnte i forrige innlegg, så fikk jeg heller ingen feil ved testen. Men jeg kontaktet PSdata og fortalte om problemet. Fikk returnr. og sendte den inn. En uke etter hadde jeg en ny disk.

Lenke til kommentar

Jeg har også en gammel WD 80 gb som fikk en fæl hylelyd etter noen måneders bruk. Jeg hadde samme angsten som du, og kjøpte umiddelbart ny disk og flyttet den gamle over som lagringsdisk for film og lignende som jeg allikvel har på dvd/cd. Disken kviner hver gang jeg aksesserer den, men den lever enda - og det har den gjort i over 1 år nå. (er inne på disken et par ganger om dagen, men har satt sleep funksjonen på disken til 5 min, for bråket er plagsomt).

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg skal legge inn en retur hos vår distributør nå, og kommer med

returadresse og nummer i morgen.

Skal også få sjekket ut dette med bytte av disk, og gir deg tilbakemelding i

løpet av morgen kveld

Fikk denne mailen fra pceksperten idag , sendte mail på lørdag , idag er det søndag . Denne webshoppen har jeg ingen problemer med å anbefale. Fytte rakkern dem har vært greie OG raske :D

:woot: WWW.PCEKSPERTEN.NO :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...