Tåkefyrste Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Ble mindre bruk av komplett for min del etter de økte grensen på fri frakt til 1000kr, og la ned pickup point i trondheim. Foretrekker netonnet nå. På amazon og ebay kjøper jeg helt andre varer. Hæ? Har de lagt ned pick-up point i Trondheim? Da er det vel takk og farvel til masse handel i Trøndelag. Har ikke så mye å si, for min del ble det mye nærmere å hente det i en butikk med Postnord kasse. Kan også velge masse forskjellige butikker over hele byen. Var kjekt med gratis retur på pickup point. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) Velger altid en norsk side framfor en utenlansk en hvis det ikke er mye dyrere, som skjelden er tilfellet med de tingene jeg har kjøpt. i de fleste tilfellene blir det til at jeg handler fra Dustin. men selv om jeg i de fleste tilfeller har kjøpt fra Dustin, går jeg flere ganger inn på andre sider som komplett enn jeg er på dustin, har bare blitt sånn. (stemmer for noen andre jeg kjenner også) lurer på hvorfor de ikke er på topp 10 på visninger uansett, etter min erfaring (og noen jeg kjenner, eks. faren min) er jeg mye mere fornøyd med Dustin enn jeg har vært med eks, CDON eller NetonNet.... Endret 14. mai 2016 av Slettet-RnjNn5NbHl Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Komplett må se seg slått av Ebay og Amazon. Dette er nettbutikkene nordmenn foretrekker Og Apple.com, er de verken norske eller utenlandske? Lenke til kommentar
Forcedtowrith Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Komplett er ok grunnet hentebu'ene. Ellers får jeg varer raskere fra Canada enn fra Sandefjord og billigere transport fra Kina enn fra Norge. Den eneste fordelen norske nett-butikker har er forbrukerrettighetene, det gjør ting i utgangspunktet greiere om noe er galt med varene. Dog, ei heller det viser seg å være riktig hver gang. Portoen fra Kina er det posten Norge som betaler for. Fra Amazon er det jo bare 1% av varene som du kan kjøpe til Norge. Amazon.co.uk sender det aller meste til Norge. Nei, de nekter å sende alle de samme tingene jeg har prøvd å få tak i på amazone.com Lenke til kommentar
Lassenet Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Jeg handler nok 5 ganger så mange ganger på eBay som komplett, men bruker nok 3 ganger så mye penger på komplett som på eBay. Når jeg skal kjøpe dyrerere skikkeligere ting så er det Komplett, skal jeg handle enkel og billig dritt...eBay :-) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Småvarer (ting fra 0-200) handler jeg ofte fra ebay, pga gratis frakt, men mest pga de har et sortiment i gen norske nettbutikker kan matche. Dyrere saker blir alltid kjøpt i Norge, om mulig. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Komplett er ok grunnet hentebu'ene. Ellers får jeg varer raskere fra Canada enn fra Sandefjord og billigere transport fra Kina enn fra Norge. Den eneste fordelen norske nett-butikker har er forbrukerrettighetene, det gjør ting i utgangspunktet greiere om noe er galt med varene. Dog, ei heller det viser seg å være riktig hver gang. Portoen fra Kina er det posten Norge som betaler for.Fra Amazon er det jo bare 1% av varene som du kan kjøpe til Norge. Amazon.co.uk sender det aller meste til Norge. Nei, de nekter å sende alle de samme tingene jeg har prøvd å få tak i på amazone.com Må også legge til at prisene på Amazon.co.uk som regel er dyrere enn samme varene fra Amaxon.com, ihvertfall sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-kZbtLvnJ Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 ebay amaz. må betale ekstra mom+tollgebyr for varer over 350kr. Lenke til kommentar
Thanez Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Hvis de vil lokke til seg kunder, må de fikse kundeservicen tilbake til slik det var før, og prise seg bedre. Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 amazon føles ubrukelig til tider der mange ikke vil levere til norge, og det er ikke alla norsk Amazon.no... ebay er det bedre med, men selv da slår komplett dem på alt bortsett fra gammel brukt data\datadeler. Komplett har demo-brukte produkter som dem selger til lavere priser (for dem som vil ha det billigst) ellers er prisene like gode som dem andre nettbutikkene, man må lete lenge for å finne tilbud og eller lavere pris (INK FRAKT) andre steder. I tillegg så slipper man slite med folk som er useriøs på amazon\ebay\finn.no Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 amazon føles ubrukelig til tider der mange ikke vil levere til norge, og det er ikke alla norsk Amazon.no... ebay er det bedre med, men selv da slår komplett dem på alt bortsett fra gammel brukt data\datadeler. Komplett har demo-brukte produkter som dem selger til lavere priser (for dem som vil ha det billigst) ellers er prisene like gode som dem andre nettbutikkene, man må lete lenge for å finne tilbud og eller lavere pris (INK FRAKT) andre steder. I tillegg så slipper man slite med folk som er useriøs på amazon\ebay\finn.no Glemte å si at man må selv regne på moms når man handler på e-bay da er prisen gjærne samme som i norske butikker.. får man sendt ting som gave, så har du mista din reklamasjonsrett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå