Niklasp Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Komplett må se seg slått av Ebay og Amazon.Dette er nettbutikkene nordmenn foretrekker Lenke til kommentar
Populært innlegg Eirik Blodøks Skrevet 13. mai 2016 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2016 sidevisninger betyr lite da folk blir sendt dit fra alle kanter, og det er ørten flere stier til amazon og ebay på nettet enn det er til komplett. Det viktigste er bestillinger. 18 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Komplett er ok grunnet hentebu'ene. Ellers får jeg varer raskere fra Canada enn fra Sandefjord og billigere transport fra Kina enn fra Norge. Den eneste fordelen norske nett-butikker har er forbrukerrettighetene, det gjør ting i utgangspunktet greiere om noe er galt med varene. Dog, ei heller det viser seg å være riktig hver gang. Endret 13. mai 2016 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Ble mindre bruk av komplett for min del etter de økte grensen på fri frakt til 1000kr, og la ned pickup point i trondheim. Foretrekker netonnet nå. På amazon og ebay kjøper jeg helt andre varer. 9 Lenke til kommentar
spots Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Tror ikke Komplett vil miste markedsandeler med det første. Kjenner mange som utelukkende handler på Komplett selv om varen er dyrere der. Skulle heller ønske at folk faktisk handlet der det var billigst isteden for å være en ATM for Komplett. Føler det er noe spesielt med kulturen i Norge på dette området og det er farlig for konkurransen. Se eks på Rema, Norgesgruppen og Coop eller Telenor og Telia. Endret 13. mai 2016 av spots 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg siDDis Skrevet 13. mai 2016 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2016 Problemet er vell ofte at Komplett ikke selger varer som vi heller handler fra Ebay/Amazon 13 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Komplett er blitt en skikkelig råtten sjappe, så det overrasker ikke at folk går utenlands. Det er så enkelt å handle på Komplett, men vareutvalg og priser er for dårlig. Spesielt prisene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Har byttet ut Komplett med Elkjøp for ting som ikke dreier seg om datadeler. Datadeler kjøpes enda på Komplett pga grei kundeservice, noe Netonnet ikke har. Netonnet er total boikottet her etter 2 henvendelser til kundeservice hvor varen jeg har fått ikke har fungert eller sluttet å fungere, å de skylder på bruker feil. 3 Lenke til kommentar
Lordy Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Tror ikke Komplett vil miste markedsandeler med det første. Kjenner mange som utelukkende handler på Komplett selv om varen er dyrere der. Skulle heller ønske at folk faktisk handlet der det var billigst isteden for å være en ATM for Komplett. Føler det er noe spesielt med kulturen i Norge på dette området og det er farlig for konkurransen. Se eks på Rema, Norgesgruppen og Coop eller Telenor og Telia. Så enig. handlet oftere før på komplett da de hadde ok pris på frakt og varene. men syntes de har blitt for dyrer. Selv på salg er de jo ikke altid billigest. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 - CDON på 5.plass... Hmm... Tjaa..., forsåvidt enig der. De har en plagsom begrensning på Max 3stk. pr. artikkel pr. ordre. Greit nok at en ekstra 50-lapp ikke akkurat vil ødlegge busjettet..., men det er prinsippielt sure penger når man trenger 4stk. av en spesifikk artikkel. *Sukk* ------------ Når det kommer til Komplett så har jeg hatt god erfaring med dem opp igjennom årene..., men har handlet mindre og mindre der de siste årene da jeg har funnet ting billigere andre plasser. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Komplett er ok grunnet hentebu'ene. Ellers får jeg varer raskere fra Canada enn fra Sandefjord og billigere transport fra Kina enn fra Norge. Den eneste fordelen norske nett-butikker har er forbrukerrettighetene, det gjør ting i utgangspunktet greiere om noe er galt med varene. Dog, ei heller det viser seg å være riktig hver gang. Portoen fra Kina er det posten Norge som betaler for. Fra Amazon er det jo bare 1% av varene som du kan kjøpe til Norge. Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 er det igrunn så rart når utenlandske selskaper tilbyr gratis frakt og retur, og i tillegg er billigere enn norske nettbutikker?! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Komplett er ok grunnet hentebu'ene. Ellers får jeg varer raskere fra Canada enn fra Sandefjord og billigere transport fra Kina enn fra Norge. Den eneste fordelen norske nett-butikker har er forbrukerrettighetene, det gjør ting i utgangspunktet greiere om noe er galt med varene. Dog, ei heller det viser seg å være riktig hver gang. Portoen fra Kina er det posten Norge som betaler for. Fra Amazon er det jo bare 1% av varene som du kan kjøpe til Norge. Amazon.co.uk sender det aller meste til Norge. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Nå er jo også utvalget hos Amazon og Ebay mye større enn hva Komplett og co har. Og varesortimentet de selger er IKKE bare elektronikk, og da vil jo disse være mye mer interessant for folk flest. Så småsak salget er ikke Komplett så relevant, det har de aldri vært og det kan de ikke bli heller da det krever ett stort vareutvalg. 3 Lenke til kommentar
tovare Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Reklamasjon hos Amazon.com er helt glimrende etter det jeg har erfart. 1 Lenke til kommentar
ieaarva Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Dette er ikke rart. Komplett har blitt merkbart dyrere de siste par årene. Skal de konkurrere må de være blant de billigste, Det er de langt i fra. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Reklamasjon hos Amazon.com er helt glimrende etter det jeg har erfart. Har samme erfaring. Fikk en defekt Kindle for noen år siden, åpnet et chatvindu, forklarte situasjonen, og fikk ny innen noen dager. De ba ikke engang om retur av varen. 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Eneste gode unnskyldningen hos Komplett at det er en gammel og velkjent butikk. Prismessig så er de ikke akkurat attraktive, og på prisjakt.no og lignende sider så tror ikke jeg de holder ett eneste førsteplass. Så de kan selvfølgelig bli bedre på noe de var aldri best på - pris. 2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Reklamasjon hos Amazon.com er helt glimrende etter det jeg har erfart. Har faktisk brukt reklamasjon fra amazon, fungerte kjempers. Eneste ulempen er at for en del typer produkter, så sender de ikke til Norge, eller land utenfor statene - uvisst hvorfor. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå