TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Så, hva er søppel for deg? Søppel er så mangt, alle liker forsjellige ting. Ikke vondt ment, jeg vil også si det samme dette er en tåpelig håldning. Det er som om du ikke klarer å akseptere andres kritikk. Nå kjenner jeg ikke deg da, jeg kan ta feil. Men det er nå min mening. Endret 21. mai 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Så, hva er søppel for deg? Søppel er så mangt, alle liker forsjellige ting. Ikke vondt ment, jeg vil også si det samme dette er en tåpelig håldning. Det er som om du ikke klarer å akseptere andres kritikk. Nå kjenner jeg ikke deg da, jeg kan ta feil. Men det er nå min mening. Det jeg prøver å si. Det finnes folk som syns at spill i seg selv er bortkaset tid. Men, for de som elsker spill, fleste av de lar ikke det ta innpå seg. Det gjør tydelig hvis du Riki på enkelte spill. Så klart man spille det man liker å spille, selv om andre kansje ikke liker de spillene andre liker. F.eks: Duke Nukem Forever, Jeg elsker det spillet selv om mange hater eller misliker det spillet. Jeg lar ikke kritikk, komentarer ødelegge favoritt spillet mitt. For meg personlig skulle ønske at det kom en oppfølger, men det kan fort bli i mine egne drømmer for alt jeg vet. Det er jeg klar over. De fleste spill jeg liker, liker kansje ikke du, eller motsatt. Men uansett, man må ikke la seg krenke av andres kritikk. Men, det er greit at du syns mye av de spillene du har vist under denne tråden er dårlig, ødelagt, ja, kall det hva du vil. Ikke bli såret nå da: Denne tråden blir bare dumere og dumere. Endret 21. mai 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå