aklla Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Nå skriver han vel lengre oppe at det ikke er selve mailene som er problemet, de har han backup av. Det er selve mailadressen som er slettet, og som Nextgentel ikke greier(les vil...) å gjenopprette.Legg merke til tidspunktet jeg postet Har hørt så mye negativt om Exchange nå at jeg begynner å lure på om det er malware med utvidede e-post egenskaper.Det er rekativt bra, men er ikke bare bra nei. MS leverer en del bra, men ofte med mye rariteter man bare må leve med. Det gjelder mye mer enn exchange. Det er både og med det meste Ang. Å få tilbake kontoen med tom postboks så lar dette seg gjøre uansett så vidt jeg vet... Endret 16. mai 2016 av aklla Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Nå skriver han vel lengre oppe at det ikke er selve mailene som er problemet, de har han backup av. Det er selve mailadressen som er slettet, og som Nextgentel ikke greier(les vil...) å gjenopprette.Legg merke til tidspunktet jeg postet Nå blir dette veldig OT, men trådstarter skrev allerede 14. mai at han hadde backup av alle mail... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Det er ikke direkte ukjent at en del løsninger har sperrer som forhindrer en i å opprette en adresse som har vært benyttet tidligere. Dog pleier det å være en grei sak å gå rundt slike sperrer, selv om det trolig ikke er mulig for førstelinje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå