danty66 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei windows home er oppe og går alt fra 1 til 5 min da kommer det en nedtellings boks som går fra 60 sek til null da starter den om! i denne boksen står det nt-myndighet må stenge ned ???? Har lagt windows inn på nytt det samme skjer. Online scanning får ikke fullført Noen som har hatt det samme eller ??? Takker for hjelp PS skulle gjerne ha hatt en oppstart cd som jeg kan kjøre skdk på ntfs ! Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Du er tydeligvis infisert av MSBlast-ormen. Mer info her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=166066 EDIT: Her også. http://securityresponse.symantec.com/avcen...aster.worm.html Endret 22. november 2003 av Wayshot Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Synes moderatorene skulla ha satt om slike viktige tråder o.l i slike "importan" tråder. Så slipper man at så mange spør om det samme hele tiden... Også søk på forumet før du lager en ny. Ikke for å angripe altså, men det hadde spart forumet for en del gjentatte tråder. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Synes moderatorene skulla ha satt om slike viktige tråder o.l i slike "importan" tråder. Så slipper man at så mange spør om det samme hele tiden... Også søk på forumet før du lager en ny. Ikke for å angripe altså, men det hadde spart forumet for en del gjentatte tråder. Søke motoren er helt umulig synes jeg, den burde Hw gjort noe med altså. Prøver å søkke på noe og da kommer det mye alt annet tull. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Synes moderatorene skulla ha satt om slike viktige tråder o.l i slike "importan" tråder. Så slipper man at så mange spør om det samme hele tiden... Også søk på forumet før du lager en ny. Ikke for å angripe altså, men det hadde spart forumet for en del gjentatte tråder. Søke motoren er helt umulig synes jeg, den burde Hw gjort noe med altså. Prøver å søkke på noe og da kommer det mye alt annet tull. hmm, jeg testet søke-funksjonen og den fungerte fint... Det teite er at du må skrive helt nøyaktige søkeord, ellers finner den ikke noen. Jeg ser at gamer.no forumet bruker slik viktige-tråder... kanskje en ide å bruke det her også!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå