Riki Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) For å skremme findene så må vi gjøre kristendommen mer skumlere, som Vlad the impaler gjorde det. I dag er den mer beryktet for å være en pushover. Og muslimer blir aldri pushet, så det jeg foreslår er å følge Vlad sitt tips, være grusom, torturerendes ovenfor fiender. Det er beryktet at han festet 40.000 eller 100.000 tusen muslimske ottomanere på staker han skal til og med ha spist et måltid der uten å nøle. Og dette gjorde Mehmed 2 så forferdet at han tok mennene sine og bare gikk hjem. Om vi kunne gjort det samme i Norge så ville det vært et supert syn og skremme fiendene med. Men bare lurer på hva du synes? https://no.wikipedia.org/wiki/Vlad_%C8%9Aepe%C8%99 https://en.wikipedia.org/wiki/Vlad_the_Impaler Endret 13. mai 2016 av Riki 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Jeg synes du burde oppsøke noen å prate med. Du fremmer altså forslaget om å stikke ihjel mange mennesker med spyd, og henge opp, for å skremme "fienden"? 8 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Men bare lurer på hva du synes? Jeg synes du trenger kyndig hjelp. 7 Lenke til kommentar
Kaptein Styrbord Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Tror du skal slutte å tenke så mye. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 For å skremme findene så må vi gjøre kristendommen mer skumlere, som Vlad the impaler gjorde det. ,,, Men bare lurer på hva du synes? Jeg syns at man bør slutte med den gamle skrivemåten, per idag skriver man finnene, ikke findene som heller mer til den gamle danske skrivemåten. Ellers må jeg vel bare si at ettersom finnene ikke er så lettskremte tror jeg det må litt mer til enn bare dette. 6 Lenke til kommentar
Alv V Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Det blir allerede brukt automatvåpen og diverse eksplosiver som krigsmidler. Å spidde folk levende er middelaldersk, antagelig mot Genèvekonvensjonene og sannsynligvis vil det også ha motsatt effekt, slik som når f.eks. torturen utført av amerikanske styrker i Irak i Abu Graib fengselet i Baghdad og Guantanamo leiren på Cuba, ble offentliggjort, bare førte til mer motstand fra befolkningen. Å f.eks. lage en skog av spiddede tyrkere i Romania vil nok helt sikkert dempe på flyktningestrømmen, men om å bruke denne formen for terror hadde fungert for å skremme muslimer fra å gjøre mer terrorisme er ikke godt å si. Riktignok har det en effekt på befolkningen i Vesten når islamistiske terrororganisasjoner bruker trusler, vold og tilfeldige massemord, som kan skje når som helst og hvor som helst, og det er ingen som har vettet i behold som frivillig hadde beveget seg inn i områder der f.eks. IS opererer, pga alle de grusomheten som blir gjort der. Statsledere har også i stor grad blitt mye mer politisk korrekt siden det ble vanlig å måtte regne med drapstrusler hvis man sier noe negativt om Muhammed. Det ville vært protester fra Amnesty o.a. samt nesten samtlige regjeringer i verden, dersom man hadde byttet ut droner og spesialsoldater og livsvarig fengsel eller "humane" former for dødstraff, med å spidde suspekte terrorister levende.Hele "krigen mot terror" hadde også mistet mye av meningen dersom man brukte terror som et avskrekningsmiddel. Det ville fått fundamentalistiske muslimer til å tenke seg om to ganger før de snakket om Sharia og forfektet voldelige ytringer, men fiendlige holdninger ville neppe ha stoppet. Dessuten er den islamistiske terror-formen vanskelig å unngå når forbryterne dreper seg selv før de kan bli straffet. Endret 19. mai 2016 av AlvV Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Rikki: Du kan ikke være seriøs? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 For å skremme findene så må vi gjøre kristendommen mer skumlere, som Vlad the impaler gjorde det. ,,, Men bare lurer på hva du synes? Jeg syns at man bør slutte med den gamle skrivemåten, per idag skriver man finnene, ikke findene som heller mer til den gamle danske skrivemåten. Ellers må jeg vel bare si at ettersom finnene ikke er så lettskremte tror jeg det må litt mer til enn bare dette. Pøh bare å si til en finne at naboen hans er muligens av et annet opphav enn han selv, så blir han livredd. Trenger ikke staker eller tortur. Fremmedfrykt holder i massevis. Men ja TS oppsøk hjelp. De eneste spydene du skal være nære er grillspyd fra Coop. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Vi skal synke ned på islam sitt nivå fordi? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Breivik har vel vist at vi allerede er der ..... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Vi skal synke ned på islam sitt nivå fordi? Islam har ingenting med terrorisme å gjøre. Men on-topic vet selv jeg at Riki er en trollekonto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå