Gå til innhold

feedback

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske standard side, det der.

> menyen er skikkelig utydelig!

> headeren passer fint til tema

> forholdsvis oversiktlig

> den litt rosa-aktige fargen passer ganske dårlig til det blå. en litt kald, lys blåfarge, kanskje?

> koding = frontpage, og thats it ...

> bildegalleriet er litt stilig, men lite praktisk. en fordel å se alle bildene for så å kunne velge ut etter hvilket man er interresert i, uten å måte ha holdt musa over alle. satser på at du har ordna med copyright-innehaveren?

Må skuffe deg. Du skriver at denne siden er "Sinnsykt bra". Der må jeg skuffe deg. Siden har helt klart forbedringspotensial.

Lenke til kommentar

Til trådstarter; Jepp, noe slikt. Tenkte kanskje på noe enda lysere igjen. Hvis du eventuelt beholder den fargen, husk å skift farge i copyright-feltet også. ;)

Siden fikk er mer helhetlig inntrykk med den nye fargen.

En ting til: Pollen "Hvor kjøper du styling?" kan godt få litt mer luft på venstre side. Like mye som hovedinnholdet får på sin venstre side. Og hvorfor i huleste granskogen er "Poll" skrevet med hvit skrift? :wow:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

ok side, synes den kom seg med blåfargen.

>lite innhold, men jeg ser det skal komme mer.

lurte bare på 2 ting.

- hvor har du fått pollen din fra?

og i bildegalleriet har du lagt til en effekt som gjør at det "fader" fra en kraftig hvit tåke til et klart bilde. vet hvordan jeg får det til uten fading, men med?

>ellers ryddig side. lett å finne frem.

:yes:

Lenke til kommentar
Er det ingen som ser at denne siden er rippa direkte av meg?? :grumpy::grumpy:

>> Forussen'04!

Hva har du å si til ditt forsvar? Hva med å spørre først?

Hva skal man si til slikt?

Synes det var noe kjent med den, jah!

Direkte rippa er vel dog missvisende. Han har jo byttet ut det meste av grafikken, men all layout og noe av grafikk er den samme.

Lenke til kommentar
Er det ingen som ser at denne siden er rippa direkte av meg??  :grumpy:  :grumpy:

>> Forussen'04!

Hva har du å si til ditt forsvar? Hva med å spørre først?

Hva skal man si til slikt?

Synes det var noe kjent med den, jah!

Direkte rippa er vel dog missvisende. Han har jo byttet ut det meste av grafikken, men all layout og noe av grafikk er den samme.

Nei, direkte ripp er det ikke, men så langt opp mot det som mulig.

Kanskje jeg skal gå rettens vei. :lol:

Men fra spøk til side. Dette syntes jeg var dårlig ass.

Trådstarter, hva har du å sì?

Lenke til kommentar
har ikke kopiert noe nei. Har sett på sin side når jeg lagde den ja

Du skal være glad det var meg du rippa, jeg vet om noen her som hadde kringlevridd deg om du gjorde det samme mot dem.

Siden du sannsynligvis er ny i gamet, 15 poster, regner jeg med at du ikke er helt klar over at det er etiske lover overfor ripping av andres materiale. Men nå vet du det. Og prøv å skape noe selv neste gang, ikke prøv å pusse opp noe som allerede finnes. Akkurat nå har du spilt inn en coverlåt, der originalen var bedre. (Synes ihvertfall jeg).

Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde sett noe liknende før, ja.

For å si det sånn, det var en svært dårlig kopi.

Bare å tinte fargene litt, åsså har du en ny side.

Sikker på at du ikke bare redigerte litt i Frontpage og Photoshop?

- - -

merkelig, har aldri lagt merke til at det stod poll med hvit skrift. Sikkert orginalt fra den som laget scriptet)

Forresten, er ikke det litt merkelig at du ikke har oppdaget det når du har sittet å redigert sida i Frontpage? Hm? :roll: Hvem laga scriptet? Bare spør ...

Skal ikke blande meg for mye oppi dette. Det er en sak mellom PoleCat og trådstarter.

- - -

Må trekke mitt tilbake. Kan vel si at sweb-iden er lite original. :roll:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Satt faktisk å tenkte på denne saken. Jeg påpekte en litt rosa-aktig som var i bakgrunnen. Dette er samme saken som er i bakgrunnen på Forussen '04-sida. Så der ser man.

Ikke nok med å etterlikne et design, men å kopiere det, for så å glemme å forandre en farge. Huff huff! :roll: I tillegg å lyge om at trådstarter kun så på designet, men i virkeligheten kopierte det ... Dette sklei visst litt ut, trådstarter? Kommentar?

PoleCat; Hvorfor det? Det med avataren? Det er forresten en gutt med headset/høretelefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...