Fenlor Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Hei sann! Mitt navn er Halvor, jeg er 23 år. Bor forøvrig i oppland! Jeg er på utkikk etter ett team, jeg er veldig motivert og har virkelig lyst til å prøve og få spilt ilag med ett fast team, er ganske lei av å pugge med irls hvor jeg føler jeg må dra lasset hele tiden. Jeg har forøvrig spilt cs siden 1.5, hadde ett år pause når csgo kom ut pga jeg var i militæret. Har vel ca 5k timer spredt rundt på accounts. i 1.6 spilte jeg mye med de fleste du kan kalle for semi / topp spillere i Norge, ikke at det var noe særlig nivå på oss spillerne i Norge dessverre. Men jeg har lang erfaring og veit hva som må til for å spille i ett lag med andre personer som vil det samme, nemlig å bli bedre og komme seg frem! Jeg kan spille mange ulike roller som -> Main Awper rifler/secondary awper Entry fragger Entry/support jeg ser helst ikke for meg noen rolle som IGL, men det kan la seg gjøre hvis det er riktige spillere jeg spiller med. Add meg på steam så tar vi en prat! helst serriøse folk! -> http://steamcommunity.com/profiles/76561197964116652/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå