Gjest Bruker-245639 Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Jeg har arbeidet en del ved HHI (Hyundai Heavy Industries), dog ikke i produksjonen. Mitt inntrykk er at HHI er et seriøst selskap på linje med norske verft. Når en ser på dødsfall, så må en også ta i betraktning størrelsen på en virksomhet. HHI har 25.000 ansatte (per 2012). HHI har sterke fagforeninger som sikkert hjelper til å holde bedriften på den smale veg. Det kan allikevel være at HMS ikke er like vel utviklet som i Norge. HHI bør sikkert gjøre ting bedre, men har liten tro på at de er useriøse som noen vil ha det til i dette kommentarfeltet. Dersom disse ikke underbygger sine påstander så bør de la være med sin skittkasting. Ved bygging av en kraftlinje i Norge som pågår nå, er det skjedd to uavhengige dødsulykker. Hvilket ikke gir noen særlig god statistikk. Dødsulykker hos samme underleverandør. En underleverandør som nok kan se langt etter nye kontrakter. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Du argumenterer som om du har levd på et Jeg tar utgangspunkt i det folk her skriver om verftene, og det som finnes av informasjon ellers. Samtidig som jeg også gir mitt eget perspektiv basert på dette. Du må jo ikke ha vært på noen verft for å være relevant i en diskusjon av en slik sak Dødsulykker hos samme underleverandør. En underleverandør som nok kan se langt etter nye kontrakter. Var det ikke underleverandører det var snakk om hos HHI også? Ser ikke hva forskjellen er her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå