Gå til innhold

Arkitektur 566 - 569

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

V1 ble veldig flott synes jeg. At linjene ikke er beine gjør ikke noe, det viser bare at dette er sett nedenfra og opp.

V2 er ok, men bilen ødelegger litt. I V3 har du kutta bilen og det ble bedre, men en V2 uten bil ville blitt best men det er jo ikke alltid man får det som man vil... V4 synes jeg ikke noe om, ble litt for drøy for min smak ;)

Ha en fin fredag den 13ende.. :)

Lenke til kommentar

Ser det er en viss forskjell på V2 og det abstrakte for et par dager siden ! Utrolig hva du får til.

For å holde seg til dagens serie, så forteller den litt om litt "rotete" arkitektur, i all fall fra de vinkler du presenterer. V1 er en fin komposisjon synes jeg, og som bilde et lite hakk foran de øvrige. Men hele serien forteller jo sin historie for å si det på den måten.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Enig med Helene og Ragnar i at V1 er den som skiller seg ut som fineste kompen.

Ser for meg en versjon av V2 der du hadde kuttet/ fjernet alt til høyre for nedløpsrøret midt på bildet (til og med nedløpsrøret). Som du bruker å si: scroll til høyre for å prøve.

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Enig med Helene og Ragnar i at V1 er den som skiller seg ut som fineste kompen.

Ser for meg en versjon av V2 der du hadde kuttet/ fjernet alt til høyre for nedløpsrøret midt på bildet (til og med nedløpsrøret). Som du bruker å si: scroll til høyre for å prøve.

Mvh Oddmund

Ja, her er fortsatt mange muligheter. Jeg ser og så enda flere, men lot det bli med dette.

Kan jo nevne at V2 var favoritten av de to første da jeg presenterte V1 og V2 der.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...