akelbo Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Test snikmorderegenskapene dine med spillets første «Elusive Target».Du har kun én sjanse til å likvidere Hitmans neste mål Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Stilig, liker at de har med slike challenges. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 følge utvikleren er disse kontraktene langt vanskeligere enn de man vanligvis utfører i Hitman, da målene ikke dukker opp på kartet eller ved bruk av Agent 47s instinktegenskap. Informasjonen man kan tilegne seg underveis blir derfor svært viktig, og det gjelder å utforske området nøye og legge grundige planer: Og der fikk jeg lyst til å spille Hitman igjen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 følge utvikleren er disse kontraktene langt vanskeligere enn de man vanligvis utfører i Hitman, da målene ikke dukker opp på kartet eller ved bruk av Agent 47s instinktegenskap. Informasjonen man kan tilegne seg underveis blir derfor svært viktig, og det gjelder å utforske området nøye og legge grundige planer: Og der fikk jeg lyst til å spille Hitman igjen. mhm, enn om spillet hadde vært slikt. Det er jo hele morroa med slike spill, å finne utav ting selv og jakte. Men man starter jo med infrarød radar tvert i Hitman nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Irriterende at man bare har 48 timer på seg.. Fikk selvsagt ikke med meg dette... Endret 13. mai 2016 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
eindude Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Hmm Endret 13. mai 2016 av eindude Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Irriterende at man bare har 48 timer på seg.. Fikk selvsagt ikke med meg dette... Det har ikke kommet enda. Slippes i dag. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Litt kjipt at de ikke fiksa bugs først. Fikk selvsagt runden min ødelagt av at ting ikke er som det skal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Det har ikke kommet enda. Slippes i dag. Jau, fant ut av det, har fått spilt oppdraget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå