Seth-- Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg vet ikke om dette er postet rett... Jeg lurer på om det er noen av dere som vet hvor eller hvordan man skal få til å skaffe seg en egen CS server uten og betale lån til sånn CS firma... feks Gameservers & Kvalito osv... Noen av dere som vet det... Hvis tilfeldigvis en som har lyst til å hjelpe meg med dette leste dette kan du sende meg en privat message! HVOR HVOR? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det er ingen som setter opp gratis servere med bra linje.. kansje en venn som eier et sånt firma, men det blir liksom noe annet. Du kan jo sette opp en selv, men du kan nok neppe bruke linja selv da. En cs-server krever en syk linje! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det er ingen som setter opp gratis servere med bra linje.. kansje en venn som eier et sånt firma, men det blir liksom noe annet. Du kan jo sette opp en selv, men du kan nok neppe bruke linja selv da. En cs-server krever en syk linje! Trenger ikke akkurat noen spesiellt svær linje for en cs server da. kan få inn litt over 10 personer som spiller på en 1Mbit linje så akkurat sinnsykt er det ikke. Krever at linja er dedikert da selvfølgelig Men hvem i allverden er skrudde nok til å gi bort gratis cs servere ? Har du en venn eller setter opp selv så går det greit Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 1Mbit/1Mbit da kanskje? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 flytt til stavanger og skaff deg lyse bredbånd koster meg 700kr i månaden med digital tv 35mbit fiber opp og ned inkl statisk ip + iptelefoni Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 flytt til stavanger og skaff deg lyse bredbånd koster meg 700kr i månaden med digital tv 35mbit fiber opp og ned inkl statisk ip + iptelefoni Er ikke alle plasser i Stavanger som har Lyse, men hvis du ser på lyse sine nettsider, kan du se hvor de har bygd ut linje, så kan du bestemme hvor du skal flytte : Lenke til kommentar
Calm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det er ikke alle som har så fryktelig lyst til å flytte til Stavanger heller dah Samtidig som opplegget til Lyse hørtes litt snacks ut! Hvor rask internettlinje har du siDDIs? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 flytt til stavanger og skaff deg lyse bredbånd koster meg 700kr i månaden med digital tv 35mbit fiber opp og ned inkl statisk ip + iptelefoni Står der hvor mye han har Lenke til kommentar
Calm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 flytt til stavanger og skaff deg lyse bredbånd koster meg 700kr i månaden med digital tv 35mbit fiber opp og ned inkl statisk ip + iptelefoni Står der hvor mye han har Det stemmer vel ikke... Har sjekket med Lyse så da faller vel spørsmålet mitt bort, men jeg kan kun se at de leverer 10 Mbit internett... De 35 Mbit'ene han snakker om er vel totalt, altså telefon, TV og internett! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 når eg tester på itavisen så får eg 16000-17000 når eg tester via lyse sin så er det ofte 35000++ med nokre få innstillinger i windows så blir det lynkjapt og ja det stemmer vell at dei 35mbit så går det tv og inn i, ergo om nokon ser på tv så mister eg ofte 10mbit Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Trenger ikke akkurat noen spesiellt svær linje for en cs server da.kan få inn litt over 10 personer som spiller på en 1Mbit linje så akkurat sinnsykt er det ikke. Krever at linja er dedikert da selvfølgelig Hmm.. Og hvordan ping får du da? På min 2.3/2.3mbit shdsl linje hvor det står en linux server og kjører cs server, så fungerer linja utmerket til 4 spillere, kommer det over dette vil nok ingen hardcore gamere spille på den.. Synes forresten kvalito og de stedene der er veldig billig til å hoste en slik server (Selv om kvalito har så dårlige servere at det er til å griiine av) Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 da er det nok serveren som er problemet, hadde 10 spillere på en server på min 4mbit fra ngt (så 800 kbit opp?) i sommer 4 av spillerene var på lan med serveren resten var tilkoblet via internett. Dette gikk i følge de som ikke var på lan bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå