AfterGlow Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Det nye, virtuelle «Gboard»-tastaturet har blant annet innebygget Google-søkefunksjon.Google har sluppet et iPhone-tastatur som gir deg alt du trenger på samme sted Lenke til kommentar
lnesland Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Dessverre ikke tilgjengelig i Norge. 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Synd at dette ikke er tilgjengelig i Norge. Er ingen fan av tredjeparts tastaturer i iOS, men dette ser faktisk veldig bra ut! Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Dette MÅ jeg bare ha. Noen som har sett slippdato for resten av verden? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Håper denne blir tilgjengelig snart ja, kunne vært ålreit å prøve Skulle ønske Swiftkey fungerte ordentlig til iOS jeg. Etter å ha brukt den originale i iOS en god stund, så må jeg innrømme at jeg skrev dobbelt så fort på min gamle Android med Swiftkey. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Fremdeles ubrukelig. Jeg vil ha tallrekka med som øverste rad slik som på Android. Har man passord med en del siffer innbakt er det håpløst tungt å måtte bytte til numerisk hele tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg