Jostein76 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Eg har vært på heimevernsøvelse. Då fekk eg permisjon der eg jobber. Eg jobber kommunalt. Permisjonen var i 4 dager. Frå militæret så fekk eg ein lønnslipp over det eg fekk i lønn frå dei. Fekk ein lønnslipp der det stod at dei hadde trekt 2460,12 kr og så lenger nede så hadde dei trekt det eg hadde fått i lønn etter heimevernsøvinga. Det var på 670 kr. Eg tok kontakt med lønnskontoret i kommunen eg jobber i. Dei sa eg eg ikkje skulle ha permisjon med lønn men permisjon utan lønn. Der eg jobber så må eg logga meg inn på ein konto inn på ein pc for å kunne bruka internett. Så det gjorde eg. Gjekk inn på heimesida til kommunen. Der søkte eg etter permisjon. Så fant eg eit dokument som heiter permisjon med lønn. Det dokumentet var på tre sider. På side 3 vant eg dette. Militærteneste/sivteneste Løn under tvungen verneplikt jf. HTA §9. Arbeidstakar med minst 1/2 års samanhengande teneste i kommunen, har rett til full løn som forsørjar, og 1/3 lønn utan forsærgjarbyrde ved militær- og sivilførstegongteneste (Føreset at ein tek til at i stillinga. Ved tvungen repitisjonsøving(her kjem nok heimevernet under) vert det gjeve tilsvarande løn som ved avtjening av verneplikt i inntil 1 mnd i kalenderåret. (Dvs. militærløna tilfell kommunen). Godtgjerlse frå militæret vert trekt i frå. Det som gjeld for meg her der det siste med tvungen repitisjonsøving. Men er det nokon der ute som kan tolka kva den teksten betyr. Skal eg ha permisjon med lønn eller permisjon utan lønn. Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2016 Eg fant denne i hovudtariffavtalen §9 Lønn under avtjening av verneplikt Førstegangstjeneste/repetisjonsøvelser Arbeidstakere med minst 6 måneders forutgående sammenhengende tjeneste i kommunen har rett til slik lønn som nevnt i pkt.9.2 ved tvungen militær- tjeneste, sivil tjenesteplikt, plikttjeneste i sivilforsvaret, i politireserven og i heimevernet. Ved tvungne repetisjonsøvelser gis tilsvarende lønn for inntil 1 måned i kalenderåret. Tilsvarende rettigheter gis kvinner som verver seg til militær førstegangs- tjeneste. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Heimevernsøvelser er vanligvis tvungne repetisjonsøvelser (men ikke HV-Innsats, se nedenfor), og faller under § 9 slik denne er sitert her. Du har altså rett til "slik lønn som nevnt i pkt. 9.2". Det vil si full lønn for personer med forsørgeransvar og 1/3 lønn for personer uten forsørgeransvar. Det gjelder et unntak, og det er HV-Innsats. Disse er ikke tvungne (fordi deltakelse i HV-Innsats er frivillig), og man er derfor utenfor § 9, se KS' tolkningsuttalelse. Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2016 Heimevernsøvelser er vanligvis tvungne repetisjonsøvelser (men ikke HV-Innsats, se nedenfor), og faller under § 9 slik denne er sitert her. Du har altså rett til "slik lønn som nevnt i pkt. 9.2". Det vil si full lønn for personer med forsørgeransvar og 1/3 lønn for personer uten forsørgeransvar. Det gjelder et unntak, og det er HV-Innsats. Disse er ikke tvungne (fordi deltakelse i HV-Innsats er frivillig), og man er derfor utenfor § 9, se KS' tolkningsuttalelse. Takk for svar. Det vil seia at eg må enten få laga meg ein unge eller adobtere ein unge. Men det er jo veldig rart at eg skal ha mindre lønn fordi at eg ikkje har barn eller andre som eg må forsørge. Dette er jo ein sak som fagforbundet må sjå på. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Men det er jo veldig rart at eg skal ha mindre lønn fordi at eg ikkje har barn eller andre som eg må forsørge. Er det så rart..? Poenget er vel at barn/forsørgede ikke skal være økonomisk skadelidende av din tjeneste, mens når du er barnløs taper du ikke nødvendigvis mer enn du får i gratis kost og losji de dagene? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Det som gjer at dagens ordning slår feil ut er fordi sjølv om ein ikkje har forsørgingsansvar for barn, så betyr ikkje det at ein ikkje har andre økonomiske forpliktelsar som må ivaretakast. Både utgifter som husleige, låneavdrag, forsørgingsansvar for kjæledyr og liknande vil normalt sett være basert på at ein har full lønnsutbetaling. Har ein kjæledyr så vil ein til og med ha ekstra utgifter knytta til militærtjenesta sidan ein då ofte i tillegg må betale for kennel. Så det stemmer at du etter tariffavtalen din kun har rett på 1/3 av vanlig lønn, minus det du fikk utbetalt frå forsvaret. Punkt 9.1 i tariffavtalen seier at du har rett på lønn under militærtjenesten, og punkt 9.2 seier at du kun får 1/3 minus godtgjersla frå militæret dersom du ikkje forsørger barn under 18 år. Lønnskontoret tek med andre ord feil når dei meinar at du skal ha permisjon utan lønn. Du skal ha permisjon med lønn, men du skal ikkje ha full lønn etter det som er avtalt i tariffavtalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå