Gå til innhold

hvilke rettigheter har jeg ?


hysing

Anbefalte innlegg

http://www.home.no/znora/pc_problemer/feil.txt

 

sitter tråkig i det nå. jeg mener at vi lærte i økonomi og IT i fjord at hvis en selger var ansvarlig for at mar fikk økonomsike tap var det selgers ansvar å fike problemet. eller hva? Jeg får hverdtfall ikke fiksa PCen før jeg går og kjøper meg en ny brikke (ram) for egen regning og det er elkjip sin feil.

 

hva mener du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du styra i en ferdigpc selv, så miseter du garantien.

 

men du hadde vel en pc du bygga selv?

bare send inn rambrikka til komplett hvis det er noe feil med den.

dålig rykte? jeg har da sendt inn masse deler der jeg.. noen av de er min egen feil, men de brydde seg ike stort med å finne det ut heller..

 

så bare send inn på reklamasjon du.

 

edit- ikke gå til elkjøp, de er noen motbydelige rassjævler, som ikke tar deg serriøst for 5øre.

Endret av el_diablo_21
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager leverer du inn en pc du har bygget selv på elkjøp???

 

Du kan da ikke laste noen for at du ikke vil gå å reklamere på rammen og??!!!

 

Du har ingenting å klage på. Gå på komplett og fortell at du tror rammen er gåen.

 

Har du btw. kjørt memtest? husker ikke url i farta.

 

Dessuten Diablo, du kan spare deg for slik drittprat.

Lenke til kommentar
http://www.home.no/znora/pc_problemer/feil.txt

 

sitter tråkig i det nå. jeg mener at vi lærte i økonomi og IT i fjord at hvis en selger var ansvarlig for at mar fikk økonomsike tap var det selgers ansvar å fike problemet. eller hva? Jeg får hverdtfall ikke fiksa PCen før jeg går og kjøper meg en ny brikke (ram) for egen regning og det er elkjip sin feil.

 

hva mener du?

Hvorfor er dette Elkjøp sin feil ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
dette er elkjøp sin feil fordi de sa at hovedkortet var ødelagt, han kjøpte da et nytt hovedkort, for sine penger, også viste det seg at det ikke var noe feil med hovedkortet han hadde fra før. da har han brukt masse penger på et hovedkort han ikke trenger.

Delene til maskina ble så vidt jeg kan forstå kjøpt hos Komplett, og du bygde maskinen selv. Da burde du ha kontaktet Komplett i utgangspunktet, istedet for å betale El-Kjøp for å sjekke maskinen. Komplett er etter mine erfaringer flinke/villige til å hjelpe deg dersom du har problemer. Å reklamere på noe som faktisk ER defekt vil ikke gi DEG dårlig rykte. Hvis noen får dårlig rykte, så må det vel være produsenten. Dersom jeg var deg, ville jeg ha reklamert på RAM'en hos Komplett, og kjenner jeg Komplett rett, sender de deg ny RAM uten å blunke.

 

Han kjøpte ikke nytt hovedkort selv:

3. Jeg går til komplatt og reklamerer. Ikke noe problem. får nytt hovedkort på dagen.

(fra den .txt fila han linker til i første innlegg)

 

Jeg er enig i at det er dumt å gå til El-Kjøp med noe man ikke har kjøpt fra dem, spesiellt da El-Kjøp ikke har det beste ryktet når det gjelder service på utstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...