Gå til innhold

Hva slags utdanning trengs for denne jobben

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vet ikke helt hva jeg har lyst til å jobbe med og derfor ser jeg på ting som kanskje kunne interessert meg. Jeg elsker musikk, og om det var mulig så hadde jeg blitt en full tids produsent og dj; men det er dessverre ikke mulig fordi jeg er både for dårlig og sannsynligheten er liten for å klare å leve på det selv om jeg hadde vært god nok. 

Annet enn det så elsker jeg å dele musikk og diskutere musikk med andre også. Jeg tenkte derfor på Spotify og ser nå på hva slags jobb muligheter det er der. Jeg har brukt Spotify i mange år, jeg vet hvordan det fungerer og jeg tror jeg hadde trivdes på en plass som dette. 

Derfor lurer jeg på om noen kunne hjulpet meg med å utdype. https://www.spotify.com/no/jobs/view/owCQ2fwK/

Jeg vil vite mer om jobben og jeg vil vite 100% hva jeg ville gjort om jeg hadde fått den jobben, også hva slags utdanning jeg trenger.

Takker så mye for alle svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke mer om Spotify som merkevare eller arbeidsplass enn det som står i den jobbannonsen. Men jeg ser at oppgavene som stillingen innebærer er innen markedsføring og ledelse. Vil du ha en sånn jobb, bør du derfor skaffe deg kompetanse i markedsføring og ledelse. Det finnes massevis av studier innen markedsføring, ledelse, kommunikasjon og økonomi med en slik fordypning. Det er altså mange muligheter. Men det er også kompetanse du kan bygge gjennom verv og frivillig arbeid, for eksempel i en studentforening, så det kan være en fordel å kunne vise til slike aktiviteter under studietiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...