christopher.r Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Hei!Er temmelig ny når det kommer til å skru bil, så ikke gå i full flint om jeg sier/har gjort noe teit Har en 2005 Passat 1.9 TDI som jeg byttet ut luftfilteret på med et jeg kjøpte på biltema( ).Monterte det (ingen anelse på om det ble gjort riktig, men logikken sa det skulle være sånn), men innser etter jeg har montert det at luftmengdemåleren er jo ikke med, dermed er det den sensoren som henger løs. Ingen anelse på hvordan jeg evt skal få festa lmm på filteret (om man i det heletatt skal det). Uansett, bilen går i nødmodus og mister kraft ved pådrag. Kan noen vær så snill å smelle en stekepanne i hodet mitt å fortelle meg HVA jeg har gjort galt og hvor lett dette egentlig er? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 lmm er ikke lenger montert. 2 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 lmm er ikke lenger montert. Hehe, så lett er det faktisk.. +1 Lenke til kommentar
christopher.r Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2016 Så lett var det! haha, skjønner ikke hvor hodet mitt har vært... Stekepanna gjorde i alle fall susen!Takk for svar.. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Så lett var det! haha, skjønner ikke hvor hodet mitt har vært... Stekepanna gjorde i alle fall susen! Takk for svar.. Stekepanna er kjekke saker, noe av det beste verktøyet du kan ha på tunge dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå